שלושער לבנדטו, 2:3 למארסיי. סוסיאדד גברה על ויאדוליד

שחקני מארסיי חוגגים
שחקני מארסיי חוגגים | PASCAL GUYOT/AFP via Getty Images

החלוץ הארגנטינאי להט במהפך של סגנית מוליכת הליגה הצרפתית על נים, הפער מפ.ס.ז' ירד ל-10 נקודות. בספרד, 0:1 של ינוזאי העלה את הבאסקים למקום השלישי

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 של הליגה הצרפתית נפתח הערב (שישי) עם משחק בודד כאשר נים אירחה את מארסיי מהמקום השני. האורחת רשמה 2:3, התאוששה מההפסד המאכזב לנאנט במחזור הקודם וצימקה את הפער מפריז סן ז'רמן שפסגה ל-10 נקודות, כאשר לאלופה משחק חסר.

מגד, עבור נים זהו הפסד שני ברציפות והיא עדיין נמצאת מתחת לקו האדום (מקום 18), כשבמאזנה 27 נקודות – מספר זהה לזה של דיז'ון מהמקום ה-17, אך לה משחק אחד פחות. זה דווקא התחיל טוב עבור הקבוצה, שעלתה ל-0:1 כבר בדקה החמישית משער של זינדין פרחאת מתוך הרחבה אחרי ריבאונד שהגיע מבעיטה של נולאן רו.

אבל היתרון של נים החזיק רק חמש דקות, וכבר בדקה ה-10 דאריו בנדטו השווה ל-1:1 עם השער הקל בקריירה שלו, כשגלגל לרשת מול שער חשוף אחרי מסירה של בונה סאר. החלוץ הארגנטינאי השלים צמד בדקה ה-36 וקבע מהפך עם שער קצת פחות קל, כשקיבל כדור גאוני מדימיטרי פאייט, נותר במצב של אחד על אחד מול השוער ובצ'יפ אדיר כבש גול נהדר.


הצ'יפ של בנדטו (PASCAL GUYOT/AFP via Getty Images)

בנדטו הלוהט השלים שלושער עם גול של חדות בדקה ה-69, כשהיה הכי זריז לבעוט את הכדור לרשת אחרי ערבובייה בתוך הרחבה. תוצאת המשחק נקבעה שתי דקות בתוך תוספת הזמן, כשלוקאס דו נגח פנימה קרן שהוגבהה לרחבה וצימק.

גם בספרד נערך היום משחק ליגה אחד, כאשר ריאל סוסיאדד פגשה את ויאדוליד והצליחה לרשום ניצחון שלישי ברציפות עם 0:1 ביתי ויקר, שהעלה אותה למקום השלישי ושיפר את עמדתה במאבק הענק על הטופ ארבע בלה-ליגה. מנגד, ויאדוליד נותרה במקום ה-15. את השער היחיד במשחק כבש עדנאן ינוזאי, שנגח מקרוב לרשת אחרי בישול של מיקל אויירסאבל בדקה ה-60.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי