צפו: שלושער לאמבפה ב-1:5 של פ.ס.ז' בליון, סוסיאדד בגמר גביע המלך

קיליאן אמבפה, ניימאר
קיליאן אמבפה, ניימאר | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

אלופת צרפת העפילה לגמר הגביע עם תצוגה מוחצת, במהלכה גם ניימאר כבש מנקודת הפנדל, והיא תקווה להשיב לעצמה את התואר. הבאסקים הדיחו את מירנדס וינסו לזכות לראשונה מאז 1987

(גודל טקסט)

משחקי חצי גמר הגביע הצרפתי והספרדי נערכו הערב (רביעי) ובשורות גדולות לא יצאו משם: ריאל סוסיאדד הדיחה את הסינדרלה מירנדס, ואילו בצרפת פריז סן ז'רמן התארחה אצל ליון וממש לא ריחמה עליה במשחק שהסתיים ב-1:5 מהדהד של האלופה, שנהנתה משלושער של קיליאן אמבפה.

ליון – פריז סן ז'רמן 5:1
אחרי שלא זכתה בתואר בשנה שעברה, פריז סן ז'רמן רחוקה משחק אחד בלבד מהחזרת הגביע הצרפתי לארון. הצגה של קיליאן אמבפה עם שלושער, שער של ניימאר בפנדל וגול נוסף של פבלו סראביה הובילה לניצחון מהדהד, 1:5 בליון, כשמחר תיקבע היריבה שלה בגמר – המנצחת בין סנט אטיין – ראן (21:50, ישיר בספורט2).

ליון, שבוע אחרי 0:1 על יובנטוס במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, מצאה את עצמה ביתרון כבר אחרי 13 דקות משער של מרטן טרייה, אלא שאז אלוף העולם, אמבפה, העביר הילוך והשווה תוך דקה (14), הוסיף שני שערים נוספים –  אחד בתוספת הזמן של המחצית השנייה והראשון מביניהם היה בדקה ה-70, שער נדיר ביופיו אחרי שרץ מגרש שלם, בין לבין גם מרסאל מליון הורחק (64), ניימאר כבש בפנדל באותו מהלך וסראביה הארגנטיני בדקה ה-82 כבש גם כן.


אמבפה. שלושער בדרך לגמר (PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images)

מירנדס – ריאל סוסיאדד 1:0 (3:1 בסיכום) – לחצו כאן לצפייה בתקציר
אחרי 1:2 במשחק הראשון, הבאסקים הדיחו את הסינדרלה מליגת המשנה והעפילו לגמר גביע המלך לראשונה מזה 32 שנה ו-33 שנה לאחר זכייתם האחרונה. המדורגת במקום ה-11 בליגת המשנה, שכבר הדיחה את סלטה ויגו, סביליה ו-ויאריאל בסיבובים הקודמים, לא החזיקה מעמד ואחרי 41 דקות ספגה כתוצאה מנגיעת יד מיותרת ברחבה, אותה תרגם מיקל אויארסבאל לשער מהנקודה הלבנה, מה שלמעשה לא הותיר לה כמעט סיכוי. סוסיאדד, על אף הניצחון, חוששת כעת למצבו של אויארסבאל שנפצע וירד מכר הדשא בדקה ה-78. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי