המפסידה הגדולה ביותר בגלל הקורונה? פ.ס.ז' בדרך למהפכה

אמבפה מחליף את ניימאר
קיליאן אמבפה, ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

עתידו של אמבפה שתמיד נמצא באוויר, טיאגו סילבה וקבאני שאולי אפילו לא יזכו לפרידה הולמת וגם ילד הפלא שעתיד לברוח ומדיניות רכש צנועה מהרגיל. אלופת צרפת אכן תשנה את פניה מקצה לקצה?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן עוד יכולה לסיים את העונה הזו, עונת 2019-20, כאלופת אירופה הגאה, וכך הפרוייקט השאפתני של נאסר אל חלאיפי יגשים את חזונו. אולם, הכדורגל נכנע בינתיים למשבר הקורונה, ואלופת צרפת היא אחת הקבוצות שיסבלו ממנו יותר מכל. בצרפת ובספרד יחד משרטטים תמונת מצב קשה מאוד. "סביר להניח שפ.ס.ז' מודל 2020-21 תהיה שונה בתכלית מזו של משחקיה האחרונים השנה", נכתב ב"מונדו דפורטיבו".

הבעיה הראשית היא כמובן צמד הכוכבים. באלופה רצו לדאוג לעתידו של קיליאן אמבפה ולהשאירו בקבוצה באמצעות חוזה חסר תקדים אך נראה שלא יהיה מנוס מקיצוץ גדול. אמבפה ממורמר מאוד ולא יהיה מכון למצב בו שכרו יהיה פחות ממחצית מזה של ניימאר, שרוצה בינתיים לכפות את עזיבתו לברצלונה ובתנאים שלו.

שני שחקנים שהיוו חלק גדול מההצלחה של הקבוצה, אדינסון קבאני והקפטן טיאגו סילבה – מסיימים את חוזיהם בתום העונה. ייתכן שאפילו לא יוכלו להיפרד מהמועדון כמו שצריך. החלוץ כזכור כבר היה בדרך החוצה בחלון ההעברות בחורף, בעוד הבלם בן ה-35 טרם קיבל הצעה לחידוש.

טיאגו סילבה. ייפרד כמו שצריך? (TOBIAS SCHWARZ/AFP via Getty Images)

שני שחקנים נוספים שמתנדנדים הם מאורו איקרדי שהגיע על תקן מושאל ולמועדון יש סעיף רכישה בגובה 70 מיליון יורו, אך הדעיכה שלו לפני הפגרה הכפויה מעלה סימני שאלה. השוער המחליף סרחיו ריקו צפוי לשוב לסביליה. לייבין קורזאווה ותומא מונייה מסיימים חוזים אף הם. ניאנזו קואסי, הצרפתי המוכשר בן ה-17, טרם חתם על חוזה מקצועני ראשון וברצלונה ולייפציג כבר אורבות.

לפי " 'Le10Sport" הצרפתי, הקיץ הנוכחי של פריז יהיה המוזר והקשה ביותר מזה שנים רבות. שמות צנועים נמצאים על הכוונת לחיזוק הקבוצה מלבד מיראלם פיאניץ' וסרג'י מילינקוביץ'-סאביץ'. מדובר בלוקאס פאקטה ממילאן, סנדרו טונאלי מברשיה ופדריקו קייזה מפיורנטינה. ואם כל זה לא מספיק, לתומאס טוכל יש כאב ראש נוסף. רק 26% מהאוהדים תומכים בהמשכיותו לפי סקר שפורסם בצרפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי