די מריה נזכר במונדיאל 2014: "קרעתי את המכתב מריאל, רציתי לשחק"

אנחל די מריה
אנחל די מריה | Bruna Prado/Getty Images

כוכב נבחרת ארגנטינה שחזר את הימים לפני הגמר נגד גרמניה, שאותו פספס בשל פציעה, וסיפר כי התעלם מדרישת הבלאנקוס שלא להופיע: "אמרו לי שאולי לא אחזור למגרשים, אבל זה לא עניין אותי"

(גודל טקסט)

אנחל די מריה הוכיח את עצמו ברמות הכי גבוהות של הכדורגל העולמי, בגזרת המועדונים, אבל בנבחרת ארגנטינה הוא מעולם לא הצליח להותיר חותם היסטורי ולספק טורניר גדול, כזה שיעזור לאלביסלסטה לשים סוף לבצורת התארים מאז 1993 ולליאו מסי להוריד את הקוף שיושב על גבו במשך כל הקריירה. הרבה מזה בגלל ש"האטרייה" סבל מלא מעט חוסר מזל, כמו במונדיאל 2014 כשנפצע בשלב רבע הגמר ולא היה יכול לעזור לנבחרתו במשחק על התואר, בו הפסידו התכולים-לבנים 1:0 לגרמניה.

די מריה שחזר את אותם ימים בראיון לתכנית טלוויזיה ארגנטינית וסיפר כי היה מוכן להתעלם מהדרישה של ריאל מדריד, קבוצתו דאז, שלא לקחת חלק בגמר. "רק הרופא, אלחנדרו סאבלה ואני יודעים את האמת. סחבתי את הקרע ברגל מהמשחק נגד בלגיה והייתי כשיר באופן גבולי למשחק, בערך 90%. הרגל לא הייתה לגמרי בריאה אבל רציתי לשחק למרות שאמרו לי שאולי לא אחזור יותר למגרשים, אבל זה לא עניין אותי – זה היה גמר המונדיאל. הגמר שלי".

הקיצוני של נבחרת ארגנטינה המשיך: "ידעתי שחאמס רודריגס מגיע למדריד, על העמדה שלי, אז הם ירצו למכור אותי. המכתב הגיע והרופא העביר לי אותו ואמר לי שהוא מריאל מדריד, אפילו לא רציתי לקרוא אותו. קרעתי אותו. הלכתי לסאבלה ואמרתי לו בדמעות שאני לא מוכן ב-100%. אני יודע שהוא רצה שאשחק, אבל שם את טובת הקבוצה לפני הכל. בסוף הוא החליט להציב את אנזו פרס במקומי ואני חושב שזה היה המשחק הכי טוב שלנו באותו מונדיאל, רק שלא היה לנו את המזל שצריך כדי להיות אלופים".

די מריה. לא הצליח לעזור למסי לזכות בתואר עם הנבחרת (Gettyimages)
די מריה. לא הצליח לעזור למסי לזכות בתואר עם הנבחרת (Gettyimages)

כוכב פריז סן ז'רמן התייחס גם למשבר הקורונה, שכמובן לא פסח על צרפת: "אנחנו חווים מצב משוגע. זה קצת מבהיל, מה שרואים ושומעים מהצד מפחיד אותך. אני לא צופה בטלוויזיה המקומית, רק ניזון מאנשים במועדון שדוברים ספרדית ומסבירים לי מה קורה כאן. בכל רגע עולה מספר הנדבקים והמתים, אתה לא יודע מה לחשוב. הכי חשוב זה להישאר בבית, ככה נוכל לחזור להיות אחד עם השני יותר מהר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי