ניימאר: "מותו של קובי בראיינט השפיע עליי מאוד"

ניימאר
ניימאר | DENIS CHARLET/AFP via Getty Images

כוכבה של פריז סן ז'רמן התראיין וסיפר: "הייתה לנו מערכת יחסים מיוחדת, הוא הגיע מספר פעמים לצרפת, הכרתי את האדם שמאחורי הספורטאי". וגם: הרגעים הקשים בקריירה וסגנון הלבוש. זיקו: "חייב להיות מקצוען"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ניימאר נמצא תמיד בעין סערה. מצד אחד לא מעט רוצים לראות אותו חוזר לברצלונה. מצד שני, הוא לא חף מביקורת. זיקו, שחקן העבר הברזילאי, הודה כי ביקש ממנו להיות מקצוען טוב יותר: "הוא סובל מיותר מדי הסחות דעת, הוא צריך להיות טוטאלי לכדורגל כמו כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי".

בכל מקרה, כוכבה של פריז סן ז'רמן זכה לשער במגזין הערבי "Vogue Man" שם הוגדר כספורטאי יוצא דופן. העורך הראשי טען: "אחד הדברים שאני ההי אוהב בו, הוא שניימאר לא מתבייש לראות את רגשותיו. הגיע הזמן להשאיר את הדיבורים המטופשים על רגישות מאחור, צריך לדעת להתחבר לרגש הפנימי". בראיון סיפר ניימאר על רגשי המשבר, התייחס למותו של קובי בראיינט וגם דיבר על הסטייל המיוחד שלו.

 
 
הפציעות: "אין דבר גרוע יותר עבור ספורטאי מקצועני מאשר פציעה, וסבלתי מהרבה כאלו בשנתיים האחרונות. היו רגעי משבר בהן רציתי לחקור מה שקורה לי. חצי מההצלחה של ספורטאי היא הנפש. אם אתה מרגיש טוב בפנים – המשחק עצמו זורם באופן טבעי הרבה יותר".
 
 
מותו של קובי בראיינט: "האירוע העצוב הזה השפיע עליי מאוד, היו לנו הרבה דברים במשותף. פגשתי אותו באופן אישי כמה פעמים והיו תקופות שהוא הגיע לפריז כדי להיפגש איתי. כשאתה פוגש את האדם שמאחורי הספורטאי זה מביא למערכת יחסים אחרת. עם קובי היה לי קשר מיוחד מאוד. החברה ועולם הספורט איבדו בחור נהדר מעבר לספורטאי על". בזמנו ניימאר ספד לחברו בפוסט באינסטגרם: "יום עצוב לכל עולם הספורט, לנו האוהדים ובעיקר לחברים ולמשפחה של קובי. היית אגדה ותישאר כזה, תודה ששיפרת את הספורט".
 

הלבוש שלו: "הדיבורים לא מפריעים לי. התפתחתי מאוד בגלל האומץ שרכשתי להיות נועז יותר עם הבגדים שאני לובש". לפני שלושה ימים העלה הכוכב הברזילאי תמונה שלו חוגג שער במדי פריז סן ז'רמן וכתב: "אני מתגעגע"
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי