כאילו אין קורונה: בצרפת ינסו לפתוח את העונה הבאה ב-23 באוגוסט

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

קבוצות שתי הליגות הראשונות הסכימו פה אחד לפתוח את עונת 2020/21 באיחור של שבועיים בלבד מהמועד המקורי, למרות שעדיין אין צפי לחידוש העונה הנוכחית. ליגת המשנה תתחיל יום קודם לכן

(גודל טקסט)

 117,749 אנשים כבר נדבקו בקורונה בצרפת כאשר מתוכם נהרגו 12,210. עם זאת, נראה שאותן עובדות מכאיבות לא ממש מפריעות לראשי הליגה הצרפתית, שהצביעו הבוקר (שישי) פה אחד על הכוונה לפתוח את עונת 2020/21 בליגה הצרפתית ב-23 באוגוסט ואת ליגת המשנה יום קודם לכן.

ההחלטה עצמה עלולה ליצור בעיות רבות, כמו התנגשות בעונה הנוכחית, כשעדיין אין תאריך לחידושה ולסיומה. בנוסף לכך הדבר גורם לסימני שאלה לעונה האירופית שאמורה להסתיים רק באוגוסט וקבוצות כמו ליון ופריז סן ז'רמן שעדיין משחקות בליגת האלופות, כאשר האחרונה גם הבטיחה את מקומה ברבע הגמר, עלולות להיקלע ללוח זמנים צפוף במיוחד.

"הרעיון מאחורי ההחלטה הוא לאמץ תרחיש יזום לסיום המשבר, תוך בנייה מיידית של לוח הזמנים לעונה החדשה של הליגה הצרפתית, שתוכננה להיפתח ב-7 באוגוסט ותידחה בשבועיים", הסביר נשיא גנגאן ברטראן דספלה.

הסיבה מאחורי ההחלטה הנחפזת היא שמנהלת הליגה לא רוצה לסכן את הסכמי זכויות השידור מול 'מדיה פרו', כאשר איחור המועד עלול ליצור בעיות תשלום מול החברה הספרדית שאמורה להעביר סכום של 780 מיליון יורו.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי