"אמבפה מושפע מניימאר, זה מעצבן את חבריו לקבוצה"

קיליאן אמבפה, ניימאר
קיליאן אמבפה, ניימאר | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

שחקן העבר עמנואל פטי, דיבר על הכוכב הצרפתי של פ.ס.ז' והזהיר אותו ממערכת היחסים עם השחקן היקר בעולם: "הוא נוטה להטריד אותי יותר ויותר, פעמים רבות הוא בוחר את הדרך הקשה"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אלוף העולם עם נבחרת צרפת ב-1998 עמנואל פטי התראיין אמש (שישי) במולדתו ודאג לשבח את קיליאן אמבפה מפריז סן ז'רמן, אך גם הזהיר אותו ממערכת היחסים על ניימאר שעלולה לפגוע בו.

"אמבפה השתפר המון בשלוש השנים האחרונות. הוא הגיע לעולם הכדורגל כפוטנציאל אדיר, יהלום לא מלוטש. בהמשך הוא עבר למועדון ענק עם המון כוכבים ונאלץ להתמודד עם כל ההשלכות שמתלוות לכך".

"הסטטיסטיקה שלו השתפרה וגילה בגרות רבה. למרות כל זאת, הוא נוטה להטריד אותי יותר ויותר. פעמים רבות הוא בוחר את הדרך הקשה וזה מרגיז אפילו את חבריו לקבוצה. בואו לא נשכח לרגע שאמבפה שחקן צעיר (בן 21), הוא כבר עשה דברים גדולים, אבל כמו תמיד אנחנו דורשים ממנו יותר ויותר".


"אמבפה מאוד אוהב את ניימאר ונראה שהוא עלול להיות מושפע ממנו לרעה" (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images) 

"מה שהוא עשה עד כה מדהים ויש לו עתיד מזהיר לפניו אבל ללחוץ עליו לזכות בכדור הזהב זה לא בסדר. אמבפה צריך להיות זהיר בהתנהגותו. הוא מאוד אוהב את ניימאר ונראה שהוא עלול להיות מושפע ממנו לרעה".

הרמיזה של פטי לזכייה לכדור הזהב מסבירה היטב את הביקורת על ניימאר. כזכור הסיבה המרכזית שהברזילאי עזב לפריז סן ז'רמן תמורת סכום שיא של 222 מיליון יורו, היא לצאת מצילו של ליאו מסי ולהוביל לבדו את הקבוצה מעיר האורות לזכייה בליגת האלופות ובתואר האישי.

אבל מעמדו של ניימאר התדרדר מאז העזיבה ובשנתיים האחרונות לא נבחר לאחד מעשרת המועמדים הסופיים לזכייה בכדור. אמבפה לעומתו נחשב בעיני רבים לשחקן הטוב בעולם ביום שאחרי ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו ולכן קשר העבר חושש שיילך בדרכו של השחקן היקר בעולם, במקום השניים הראשונים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי