בספרד טוענים: פריז סן ז'רמן שוקלת להחתים את מרסלו

מרסלו
מרסלו | Denis Doyle/Getty Images

ב"ספורט" דווח כי מגנה של ריאל מדריד נכלל בין המועמדים להחליף את לייבין קורזאווה בשורות אלופת צרפת, שתנסה לנצל את העובדה שאינו בתכניות של הבלאנקוס לעונה הבאה

(גודל טקסט)

על רקע עזיבתו הצפויה של לייבין קורזאווה, פריז סן ז'רמן בוחנת חלופות לעמדת המגן השמאלי. בשלב זה נראה כי שני המועמדים הבכירים הם אלכס טלס ותיאו הרננדס, אך ב"ספורט" נטען הערב (חמישי) כי גם מרסלו בתמונה.

אתמול פורסם בספרד כי לאחר 14 עונות בלבן, הברזילאי המנוסה צפוי לעזוב את הסנטיאגו ברנבאו כיוון שאינו בתכניות של הבלאנקוס לעונה הבאה. יכולתו של מרסלו ירדה משמעותית בשנתיים האחרונות והוא אף איבד את מקומו בהרכב לפרלאן מנדי בלא מעט משחקים, כאשר בנוסף גם ספג ביקורות מצד אוהדי ריאל.

בדיווח נכתב כי פריז סן ז'רמן מתכוונת לנצל את הסיטואציה ולהנחית את המגן בן ה-31 בתקווה שיספק לחואן ברנאט תחרות ראויה על המקום באגף שמאל של החוליה האחורית. מי שעשוי לעזור למשוך את מרסלו לבירת צרפת הוא כמובן טיאגו סילבה, חברו לנבחרת ברזיל.

מרסלו הגיע לריאל מדריד מפלומיננזה בגיל 18 וערך מאז 505 הופעות, בהן הבקיע 37 שערים ובישל 96, אשר עזרו ללבנים לזכות ב-21 תארים. ראוי להזכיר שהוא גם הקפטן השני של הבלאנקוס, אחרי סרחיו ראמוס.

מרסלו. בעונה הבאה בפריז? (Paolo Bruno/Getty Images)
מרסלו. בעונה הבאה בפריז? (Paolo Bruno/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי