סוכנו של שחקן מונפלייה שחלה בקורונה: "מצבו יציב, אבל לא משתפר"

ג'וניור סמביה
ג'וניור סמביה | SYLVAIN THOMAS/AFP via Getty Images

ג'וניור סמביה בן ה-23 מורדם ומונשם לאחר שחלה החמרה במצבו באמצע השבוע, אולם נכון לכתיבת שורות אלה אין סכנה לחייו: "הוא כנראה נדבק במהלך קניות בסופר, כי הוא באמת עשה את הכל בשביל לשמור על עצמו"

קבוצות: מונפלייה
(גודל טקסט)

ג'וניור סמביה, הקשר הצעיר של מונפלייה שבאמצע השבוע אושפז לאחר שחלה בקורונה, עדיין מורדם ומונשם לאחר ההידרדרות במצבו. הוא הגיע ביום שלישי האחרון לבית החולים בעקבות תסמינים של הנגיף, למחרת הועבר למחלקת טיפול נמרץ ובסוף השבוע כבר הורדם ונמצא תחת השגחה מתמדת של הרופאים.

סמביה הוא השחקן הראשון מהליגה הצרפתית הבכירה שחלה בנגיף והעברתו לטיפול נמרץ נעשתה דווקא במקביל לפרסום התוכנית להחזרת הכדורגל בצרפת – שם מתכננים לשוב לאימונים ב-11.5 ולחדש את הליגה לאחר כחודש, בכפוף לאישור הרשויות בצרפת כמובן.

אמש (שישי) התראיין סוכנו של סמביה וסיפר על מצבו: "נכון לעכשיו, מצבו יציב. המצב לא החמיר, אבל גם לא השתפר. אלה רגעים קשים, כי הוא באמת עשה את הכל בשביל לא להידבק – כנראה שזה קרה בזמן שהוא היה בקניות בסופר. הוא סבל משלשולים במשך כמה ימים עד שהחליט ללכת לבית החולים. הוא עבר בדיקת קורונה שיצאה שלילית ולמחרת מצבו החמיר, היו לו בעיות בריאות והוא הועבר לשני בתי חולים שונים עד שנבדק שוב והורדם".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי