רשמית: פריז סן ז'רמן אלופת צרפת, יש עולות ויורדות

ניימאר, קיליאן אמבפה, אנחל די מריה
ניימאר, קיליאן אמבפה, אנחל די מריה | BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images

הקבוצה של טוכל שלזכותה 12 נקודות יתרון בפסגה, זכתה באליפות השלישית ברציפות והתשיעית בתולדותיה. מארסיי וראן יצטרפו אליה באלופות. לוריין ולאנס יחליפו את טולוז ואמיין, שישחקו בעונה הבאה בליגת המשנה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

זה לא מפתיע ועכשיו זה גם רשמי: אחרי שממשלת צרפת אסרה בסוף השבוע על המשך עונת 2019/20 ואילצה את ראשי הליגה להודיע על סיומה, היום (חמישי) הודיעה מנהלת הליגה על החלטתה להכתיר את פריז סן ז'רמן לאלופה.

בעוד בליגה ההולנדית החליטו שלא להכתיר אלופה כלל, לאור העובדה שאייאקס ואלקמאר היו בשוויון נקודות ואייאקס הובילה רק בהפרש השערים, לקבוצה של קיליאן אמבפה, ניימאר ושאר הכוכבים היה יתרון של 12 נקודות בפסגה על מארסיי השנייה, וזה עוד לפני שהשלימו את המשחק החסר שלהם מתוך 11 שעוד הם אמורים היו לשחק. זו אליפות שלישית ברציפות לקבוצה מעיר האורות והתשיעית בהיסטוריה.

לאחר מכן התקבלה ההחלטה לגבי זהות היורדות והעולות ועל קבלת הכרטיסים לליגת האלופות. נתחיל מהסוף מארסיי השנייה וראן השלישית יצטרפו לקבוצה מעיר האורות וישחקו בעונה הבאה במפעל הבכיר ביבשת. ליל הרביעית תשחק בליגה האירופית.

לוריין זכתה באליפות הליגה השנייה והיא תשוב לליגה הבכירה לצד לאנס. לעומתן הקבוצות שנפרדו מהליגה הראשונה הן טולוז שירדה לראשונה אחרי 17 שנה ואמיין. מי שיכולה להרגיש מקופחת היא אז'אקסיו שסיימה שלישית בליגה השנייה ולא תקבל הזדמנות להתמודד במשחקי המבחן נגד נים מהמקום ה-18 ששרדה בליגה.


כוכבי פריז סן ז'רמן. אליפות נוספת לארון (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי