"ניימאר חייב להיות השחקן הטוב בעולם ולהשאיר את רונאלדו ומסי מאחור"

ניימאר
ניימאר חוגג נגד דורטמונד. שוב במגרשים | UEFA - Handout/UEFA via Getty Images

אונאי אמרי, שאימן את הברזילאי במשך שנתיים, משוכנע: "הוא צריך לקחת את השרביט ולנצל את הכישרון שלו, הקריירה בכדורגל קצרה". הוא מחמיא לכוכב וגם חוזר לטראומת ה-6:1 נגד ברצלונה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

העונה בצרפת בוטלה לאחרונה מה שעורר סערה במדינה. פריז סן ז'רמן הוכתרה, כצפוי, כאלופה, ומנסה לשדר עסקים כרגיל כשהבעלים כבר הודיע שהקבוצה ממתינה להשלמת ליגת האלופות ותשחק מחוץ לצרפת. למרות זאת, בתקשורת לא משוכנעים שניימאר ימשיך בקבוצה ובספרד מיהרו לסכם את תקופתו במועדון ככישלון. מי שנחלץ להגנתו היה אונאי אמרי שאימן אותו במשך שנתיים.

אמרי אמר: "למדתי כל כך הרבה מצפייה בניימאר באימונים ובמשחקים, גם משפת הגוף שלו. יש לו כישרון על שטמון בתוכו אך מעבר לכך הוא גם מסוגל לבצע את כל מה שהוא רוצה. יש לו הזדמנות ענקית לקחת את השרביט מליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו ולהיות השחקן הטוב בעולם, ויש לו את הזמן לעשות את זה".

הספרדי הוסיף: "כשאני בספרד, הייתי רוצה שהשחקנים הטובים ביותר יהיו שם. הייתי רוצה שמסי ימשיך, שרונאלדו לא יעזוב ושניימאר יחזור. העובדה שיש לנו את הכוכבים הגדולים האלה בליגה הופכת את הליגה לגדולה ביותר".


ניימאר וכריסטיאנו רונאלדו (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

עצה לניימאר: "הוא חייב להבין שעליו לנצל את הרגעים האלה בהם הוא יכול להיות הכי טוב בעולם, יש לו את היכולת. הקריירה היא קצרה ולכן חשוב להיות ממוקדים ברגעים הנכונים. יש לו לב ענק, הוא מרשים גם באימונים וגם במשחקים".

מעבר לך, אמרי נזכר שוב ברגע הקשה בקריירה שלו – התבוסה 6:1 לברצלונה בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, והאשים את השופט. המאמן אמר: "יש הרבה פרטים במשחר שאפשר לפרק אותם, אבל אתחיל מהסוף. עם כל שופט אחר היינו עוברים. ראיתי את המשחק בשידור חוזר וכעסתי. בדקה ה-82 התוצאה הייתה 3:1. אדינסון קבאני כבש שער שנפסל ולאנחל די מריה הגיע פנדל ברור. לאחר מכן הפסקתי לראות, זה היה כואב. שחקני בארסה, בעיקר לואיס סוארס, נפלו לעתים תכופות והשופט נכנע להם".

אמרי כואב את ההדחה נגד ברצלונה (Michael Regan/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי