שחקן ששיחק עם זלאטן: "איברה הודה שהוא שונא את קבאני"

זלאטן איברהימוביץ', אדינסון קבאני
זלאטן איברהימוביץ', אדינסון קבאני | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

זה לא סוד שלשבדי יש אגו גדול וכעת מייקל סיאני שחלק איתו את חדר ההלבשה, סיפר: "הוא אמר שהיו שלושה-ארבעה ששיתפו איתו פעולה והוא לא סבל אותם. אם התקרבת לקבאני זה אומר שאתה נגדו"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

עוד הרבה לפני הצטרפותם של ניימאר וקיליאן אמבפה, חדר ההלבשה של פריז סן ז'רמן היה עמוס באגו. הצד האפל של החלוץ השבדי כבר נחשף לא אחת עם התבטאויות של שחקנים שחלקו איתו את חדר ההלבשה וכעת הגיע סיפור ענק נוסף – זלאטן שנא את אדינסון קבאני. לאחרונה, רק נזכיר, תועד עוד מקרה לא נעים של זלאטן בחדר ההלבשה.

בין השניים ששיתפו פעולה בחוד ההתקפה של פריז סן ז'רמן הייתה תחרות על כיבוש שערים ותהילה. הדיווחים אמרו לא אחת שאהבה גדולה לא שוררת בין השניים. מייקל סאני, המגן ששיתף פעולה עם השבדי בלוס אנג'לס גלאקסי, חשף בראיון ל-"RMC ספורט" כי החלוץ הודה בכך בחדר ההלבשה.

"אם אתה קרוב לקבאני – איברה לא יאהב את זה, אתה תהיה מחוק אצלו. או שאתה עם איברה או שאתה נגדו, אין באמצע. הוא אמר לי שהכל היה בסדר בינו לבין המאמן לורן בלאן בפ.ס.ז'. האדם היחי שהוא לא הסתדר איתו היה קבאני", אמר סיאני.

קבאני (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

המגן הוסחיף: "הוא אמר לי שהוא שנא רק שלושה או ארבעה שחקנים שליוו אותו לאורך הקריירה. אחד מהם היה קבאני". כזכור, החלוץ השבדי היה מלך שערי פ.ס.ז' בכל הזמנים כשכבש 156 שערים בארבע עונות במועדון, אלא שהאורוגוואי שהגיע שנה אחת אחרי זלאטן (בקיץ 2013) הצליח לשבור את שיאו.

עוד בפ.ס.ז', בצל חרושת השמועות הבלתי פוסקות לגבי עזיבה אפשרית של ניימאר בקיץ, קשר הקבוצה לאונרדו פרדס, הביע אופטימיות לגבי המשכיותו. "הוא נשאר איתנו, אין לי ספק בכך. אני לא מדבר איתו על זה ולא צריך לעשות את זה. הוא יקבל את ההחלטות שלו בשקט".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי