בניסיון להשאיר את איקרדי: פ.ס.ז' תציע לאינטר את דראקסלר

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images

לפי "טוטוספורט", המנהל המקצועי של אלופת צרפת הטרייה ינסה לכלול את הקשר הגרמני בעסקה לרכישת הארגנטיני, שהעונה מושאל מהנראזורי. וגם: האם יובנטוס תטרוף את כל הקלפים?

(גודל טקסט)

יממה לאחר שפורסם בעיתון "לאקיפ" על רצונה של פריז סן ז'רמן להגיע לסיכום עם אינטר על העברת מאורו איקרדי, המנהל המקצועי של אלופת צרפת, לאונרדו, מתכוון להציע חילופי שחקנים בניסיון להפחית את מחירו של החלוץ, גם כתוצאה מהדיווחים הראשוניים על כך שאינטר לא תמהר להתגמש יתר על המידה בכל הנוגע לתג המחיר.

ב"לאקיפ" דווח אתמול שאלופת צרפת הטרייה לא מוכנה לשלם 70 מיליון יורו עבור החלוץ בן ה-27 שהגיע בהשאלה, על אף שכבש 20 שערים ב-31 משחקים. כידוע, 70 מיליון יורו זהו הסכום המופיע באופציית הרכישה שהוכנסה בחוזה ההשאלה שלו ממילאנו, אבל לפי הדיווחים האחרונים באיטליה, המנהל המקצועי בעיר האורות, לאונרדו, מוכן להציע לנראזורי את יוליאן דראקסלר בתמורה כדי לנסות לצמצם את הפערים.

הידיעה פורסמה ב"טוטוספורט" ולפיה גם קיימת האופציה שאיקרדי ימצא את עצמו בעונה הבאה משחק בליגה האיטלקית, אבל במדים של יובנטוס. גם בקיץ האחרון נטען שהגברת הזקנה בוחנת את האפשרות לצרף את איקרדי, שבסופו של דבר עבר לצרפת. לפריז סן ז'רמן אפשרות לממש את אופציית רכישתו עד סוף החודש, אך כאמור הדבר לא אמור לקרות גם לאור הנזקים הכספיים האדירים שנגמרו לה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה וביטול הליגה הצרפתית העונה.

באשר לדראקסלר, הקשר הגרמני בן ה-26 נרכש תמורת כ-35 מיליון יורו בדצמבר 2016 וחודש לאחר מכן הצטרף לקבוצה ובמהרה כבש שער בכורה, אולם מאוד התקשה להטביע את חותמו והעונה רשם רק 11 הופעות בליגה הצרפתית, בהן אמנם בישל חמישה שערים, אך כלל לא כבש. בליגת האלופות הוא זכה ל-22 דקות בלבד בשתי הופעות בשלב הבתים ובמשחקי הנוק-אאוט מול דורטמונד כלל לא שותף. הוא אמור לסיים את חוזהו בקיץ הבא ועל כן ספק עד כמה העברתו תגרום לאינטר להפחית בדמי המעבר על איקרדי.


דראקסלר. היעד הבא מילאנו? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי