הפתרון של פ.ס.ז' וליון לחזרת ליגת האלופות: טורניר בקטאר

ניימאר, ג'יידון סאנצ'ו, לוקאס פישצ'ק
ניימאר, ג'יידון סאנצ'ו, לוקאס פישצ'ק | Lars Baron/Bongarts/Getty Images

אופ"א מקווה להשיב את המפעל היוקרתי לפעילות בחודש אוגוסט ושתי הנציגות מצרפת, שם הליגה בוטלה ואין להן אפשרות אפילו לקיים אימונים, בוחנות אפשרות לטורניר עם פיינליסטיות הגביעים במדינה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

הליגה הצרפתית הסתיימה כבר בחודש שעבר בעקבות התפרצות נגיף קורונה במדינה ופריז סן ז'רמן הוכתרה לאלופה, אבל עונת 2019/20 ממש לא הסתיימה עבורה ועבור קבוצות נוספות בליג 1.

זה אמנם עדיין לא רשמי, אבל כבר ידוע שהכוונה של אופ"א היא לחדש את משחקי ליגת האלופות בחודש אוגוסט וכך ניימאר, קיליאן אמבפה ושאר כוכבים יצטרכו למצוא דרך לחזור לשחק כדורגל ולהיות בשיאם לאחר קרוב לחצי שנה ולנסות להוביל את קבוצתם לחצי הגמר ומשם לגמר המפעל היוקרתי, אחרי שבשמינית הדיחו את דורטמונד במשחק גומלין שנערך בעיר האורות ללא קהל.

לפי הדיווחים היום (שישי), בניסיון להחזיר את הקבוצה לכושר לקראת רבע גמר ליגת האלופות, בתקווה שאכן ישוב המפעל באמצע אוגוסט, פריז סן ז'רמן, יחד עם ליון שצריכה לשחק את הגומלין מול יובנטוס בשמינית גמר המפעל אחרי שהפתיעה את כריסטיאנו רונאלדו ושחקני הגברת הזקנה עם 0:1 במשחק הראשון בצרפת, מתכננות לקיים טורניר בקטאר.


אמבפה וניימאר (PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images)

מכיוון שהליגה בצרפת הסתיימה, כמובן שאין אימונים והממשלה גם לא יכולה לאשר לקבוצות ספציפיות לשוב לשגרה לאור ההחלטה לבטל את עונת 2019/20, פריז סן ז'רמן וליון פועלות לקיים טורניר בקטאר יחד עם סנט אטיין וליל, שהעפילו למשחקי הגמר בגביע הצרפתי ובגביע הליגה הצרפתי ושתיהן אמורות לפגוש את פ.ס.ז'.

ניימאר, שעדיין נמצא בביתו בברזיל וכמו כל שחקני האלופה מחכה לעדכונים, סיפר: "המטרה של כולנו היא להיות מוכנים לרגע שיקראו לנו לחזור ויחזירו אותנו לשגרה, אז אני וכולנו צריכים להיות בכושר הכי טוב שאנחנו יכולים. אני מתאמן קשה כדי לשמור על קצב דומה לזה שהייתי נמצא בו עם הקבוצה, מתאמן אפילו קשה יותר כדי לחפות על כך שאנחנו לא משחקים. אני מאוד מתגעגע לשחק, אבל יש לי תוכנית אימונית שקיבלתי מהמועדון ואני עובד לפיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי