דייגו מראדונה נגד רונאלדו: "הייתי זוכה ביותר כדורי זהב ממנו"

כריסטיאנו רונאלדו עם גארת' בייל
כריסטיאנו רונאלדו עם גארת' בייל | AFP

כוכב העבר הארגנטינאי עקץ את הפורטוגלי לפני גביע העולם למועדונים (שבת, 19:00, ספורט2) בין ריאל לגרמיו וטען: "צריך לשחרר את בייל ולהביא את אמבפה במקומו"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תנסה לזכות מחר (19:00, שידור חי בספורט2) בגביע העולם למועדונים בפעם השישית כשתשחק בגמר נגד גרמיו הברזילאית במשחק שייערך באיחוד האמירויות. כריסטיאנו רונאלדו מקווה לשפר את שיאו החדש בגביע העולם אחרי שכבש שישה שערים בטורניר ולעבור את ליאו מסי, לואיס סוארס והארנטיני ססאר דלגדו.


רונאלדו מחזיק גם בשיא הכיבושים בריאל מדריד (421 ב-413 משחקים), שיא גביעי אירופה (115 ב-153 משחקים) ושיא ליגת האלופות (113 ב-145) והוא הראשון שכבש בכל ששת משחקי הבית המוקדם באלופות. בפעם האחרונה בה קבוצה לא מאירופה זכתה בתואר היתה זו קורינתיאנס הברזילאית שניצחה בגמר את צ'לסי ב-2012.
 



מי שיצטרך להתמודד מולו הוא מאמן גרמיו רנאטו גואושו שטען לא מכבר שהיה שחקן טוב יותר מהכוכב הפורטוגלי: "נראה אותו משחק בקבוצות בהן אני שיחקתי וזכיתי בתארים", אמר. אגב, גאושו עצמו זכה בתואר כשחקן ב-1983 עם גרמיו. 


גרמיו תשחק ללא השחקן הטוב היותר שלה, ארתור. הקשר האחורי נפצע בדיוק לפני תחילת הטורניר וייעדר מהגמר. הכוכב השני של הקבוצה הוא לואן החלוץ בן ה-24 של הקבוצה שמבוקש באתלטיקו מדריד ו-ולנסיה והאריך חוזהו בקבוצה עד 2020 בתנאי שסעיף השחרור לו הורד ל-20 מיליון יורו.


על הגמר אמר: "זה המשחק הכי חשוב בקריירה שלי. זה לא משחק קל עבורנו גם בגלל העומס שהיה לנו. לרוב השחקנים יש מאחוריהם 70 משחקים העונה בעוד שבריאל מדריד נמצאים באמצע העונה ורעננים יותר".



מראדונה. לא מתרגש מהשיאים של הפורטוגלי (AFP)


לא פחות מ-6000 אוהדי גרמיו הגיעו למשחק הגמר אחרי שתחילה הגיעו רק 2000 לחצי הגמר. ססאר ארתור המקסיקני ישפוט את המפגש.


בתוך כך הצהיר דייגו מראדונה שהוא היה זוכה ביותר תארי "כדור הזהב" מכריסטיאנו רונאלדו. הוא ייעץ לפלורנטינו פרס להעיף את גארת' בייל שלדבריו כבר לא מספיק טוב לריאל מדריד ולרכוש את קיליאן אמבפה מפאריס סן ז'רמן שמחירו 180 מיליון יורו.


על חצי הגמר אמר: "ריאל מדריד לא משחקת טוב. לא לחינם אל ג'זירה כמעט הוליכה אותה להארכה. אני מהמר על גרמיו שתיקח את הגביע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי