דיווח בברזיל: רונאלדיניו פשט רגל. "יש לו שישה יורו בחשבון"

רונאלדיניו
רונאלדיניו | דני מרון

רשת UOL חשפה כי בכוונת הרשויות במדינה להחרים את דרכונו של כוכב העבר הברזילאי, עקב חוב בגובה שני מליון יורו שלו למדינה על בנייה לא חוקית בשטחים מוגנים. בדיקה בחשבונו הפרטי הראתה סכום זעום שמעורר תהיות

(גודל טקסט)

חדשות לא קלות מעבר לים לאחד מהכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה. על פי דיווחים בברזיל, שחקנה לשעבר של הסלסאו רונאלדיניו, נמצא על סף פשיטת רגל כלכלית, כך דיווחה רשת החדשות הידועה בברזיל UOL, שחשפה כי הרשויות במדינה החרימו את דרכונו כדי שלא יוכל לצאת מהמדינה בגלל שהוא חייב כספים רבים אותם לא שילם.

לאחר שחשבון הבנק של רונאלדינו נבדק, עולה כי הופיעו בו שישה יורו בלבד. ייתכן מאוד שהוא עצמו רוקן את חשבון הבנק כדי להוכיח שאין לו כסף. מעבר לעובדה שבשיא הקריירה שלו הרוויח ב-10 מליון יורו בעונה, רונאלדיניו משמש כשגריר כבוד של ברצלונה ושל חברת נייקי, איתה חתם על חוזה שנתי של 5.5 מיליון יורו, מה שקצת מערפל את הפרשה ולא כל כך מסביר איך הגיע למצב כה קיצוני.

רונאלדיניו מנהל כבר ארבע שנים מאבק משפטי עם הרשויות בברזיל עקב בנייה לא חוקית שלו על שטחי אדמות מוגנות של המדינה. בית המשפט פסק שהוא חייב לשלם קנס בגובה של שני מליון יורו, אז התברר כאמור שחשבון הבנק שלו מרוקן. בברזיל טוענים שהכסף שנמצא בחשבון לא תואם את סגנון החיים הראוותני שלו. בשבועיים האחרונים הוא טס לסין ויפן אחרי שנייקי הוציאה ליין נעליים חדש על שמו. כזכור, כוכב העבר של ברצלונה ביקר בישראל באחרונה. ב-17 בנובמבר, הוא גם צפוי לקחת חלק במשחק האלופים בפרנקפורט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי