עכשיו זה רשמי: פרד רוטן מונה למאמן אנדרלכט

פרד רוטן
פרד רוטן | דני מרון

כחודשיים לאחר שסיים את דרכו במכבי חיפה, ההולנדי בן ה-56 חתם בקבוצת הפאר הבלגית: "נכנסים לשותפות כדי להגיע להישגים כבר העונה", נכתב בהודעה על מינויו

(גודל טקסט)

מזה מספר ימים שמדווחת התקשורת בבלגיה ובהולנד על הגעתו הצפויה של המאמן פרד רוטן לאנדרלכט, והיום (ראשון) זה הפך לרשמי. כחודשיים לאחר שפוטר ממכבי חיפה, המאמן בן ה-56 עבר לקבוצת הפאר הבלגית, שלא הצליחה לזכות באליפות בשנתיים האחרונות וגם העונה כבר נקלעה לפיגור דו ספרתי מהמוליכה גנק לאחר 21 מחזורים.

לפי הודעתה של אנדרלכט, כבר מחר יתייצב רוטן לאימוני הקבוצה ויחל את עבודתו לקראת חזרת הליגה הבלגית מפגרה בעוד כשבועיים. "אנחנו נכנסים לשותפות עם רוטן כדי להגיע להישגים ולהצליח העונה ובשנים הבאות", נכתב בהודעה הרשמית. רוטן למעשה יעביר את האימונים הראשונים בספרד, שם תערוך אנדרלכט מחנה אימונים קצר.

לפי התקשורת הבלגית, רוטן לא היה המועמד המוביל לתפקיד, אבל המאמנים ההולנדים האחרים שניסו למצות איתם את המו"מ, פיליפ קוקו, פטר בוס ופרנק דה בור בחרו שלא להגיע. כמו במכבי חיפה, שם עבד רוטן עם מוחמד אלאך, גם עתה מעליו יהיה מנהל מקצועי, הדני פרנק ארנסן שהעביר את מרבית הקריירה בהולנד ומכאן גם הבחירה במאמן הולנדי לתפקיד.


יצליח להצעיד את אנדרלכט לאליפות למרות פער דו ספרתי? (עדי אבישי)

כזכור, רוטן הגיע למכבי חיפה אחרי קדנציה קצרה באל-שבאב מדובאי ובעברו עבד בין השאר בטוונטה, פ.ס.וו איינדהובן, ויטסה, פיינורד וגם בשאלקה הגרמנית. התואר היחיד בו זכה בקריירה היה הגביע ההולנדי כמאמן טוונטה ב-2001.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי