רשמי: מסי בסגל של נבחרת ארגנטינה נגד ונצואלה

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

תאריך החזרה של ה'פרעוש' למדי האלביסלסטה נקבע והוא ישוב למדים הלאומיים לראשונה מאז המונדיאל ברוסיה. יפספס את המשחק נגד מרוקו

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי. ליאו מסי חזר לסגל נבחרת ארגנטינה לראשונה מאז המונדיאל ברוסיה והוא ככל הנראה יפתח בהרכב האלביסלסטה במשחק ההכנה נגד ונצואלה ב-22 במארס במדריד. ליונל  סקלוני, המאמן, פרסם הערב (חמישי) את רשימת השחקנים וכוכב ברצלונה, כפי שדווח הבוקר בדרום אמריקה, נכלל ביניהם בעוד מי שנותר בחוץ הוא מאורו איקרדי מאינטר.


Que bueno que volviste !!!!

— Javier Mascherano (@Mascherano) March 7, 2019


מוקדם יותר היום כאמור רשת החדשות הארגנטינית TYC פרסמה שמסי יחזור לשחק עם נבחרת ארגנטינה לראשונה מאז המונדיאל נגד ונצואלה במשחק הידידות הראשון של 2019, כחלק ממסגרת ההכנה לקופה אמריקה בקיץ בברזיל. המפגש ייערך באצטדיון ה"וונדה מטרופוליטנו" של אתלטיקו מדריד. למרות החזרה, ה'פרעוש' לא צפוי לטוס עם הנבחרת למשחק השני שלה נגד מרוקו בטנג'יר ב-26 במארס.


מסי הודיע על כך שהוא יוצא לחופשה מהנבחרת לאחר הקמפיין המאכזב במונדיאל האחרון, אז הודח בשמינית הגמר על ידי אלופת העולם מצרפת. מאז למעשה לא התפרסמה הודעה רשמית על חזרתו, אבל המאמן החדש סקלוני נפגש איתו לפני גמר גביע הליברטדורס וכל הסימנים מצביעים על ה'קאמבק'. הבוקר, אחד מכלי התקשורות הגדולים בארגנטינה, פרסם שהוא אכן יחזור לשחק עם הנבחרת, אך לא יטוס למרוקו. הסיבה? בברצלונה חוששים מאוד לכושרו בשיאה של העונה.


#SelecciónMayor Ésta es la lista de futbolistas convocados por el entrenador Lionel Scaloni para los próximos amistosos de la @Argentina. pic.twitter.com/a16vUSMQSJ

— Selección Argentina (@Argentina) March 7, 2019
חוזר לראשונה מאז המונדיאל. ליונל מסי במדי נבחרת ארגנטינה (Getty Images)
חוזר לראשונה מאז המונדיאל. ליונל מסי במדי נבחרת ארגנטינה (Getty Images)

 

מסי סובל מפציעה קטנה בשריר הירך ולא שיחק בסופר קאפ של קאטלוניה בו הפסידה בארסה לג'ירונה 1:0. הוא צפוי לקבל מנוחה בסוף השבוע למשחק נגד ראיו ואייקנו כדי שיהיה כשיר למשחק נגד ליון בגומלין של ליגת האלופות. המשחק הראשון בצרפת הסתיים בתיקו 0:0. 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי