יאן אובלק: "יש לי הרבה חלומות, אחד מהם הוא לעלות ליורו"

יאן אובלק
יאן אובלק | Gettyimages

אחרי היעדרות בת שנה וחצי מהנבחרת, השוער יחזור לשער של סלובניה במשחק נגד ישראל (חמישי ב-21:45): "הקמפיין בליגת האומות היה יכול להסתיים אחרת"

(גודל טקסט)

אחרי שנעדר ממשחקי ליגת האומות עקב החלטה שנויה במחלוקת של המאמן הלאומי לשעבר, תומאש קבצ'יץ', שוער אלתטיקו מדריד יאן אובלק יחזור לנבחרת סלובניה למשחק פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2020 נגד ישראל בסמי עופר (חמישי ב-21:45). לקראת המפגש דיבר השוער בן ה-26 בתקשורת המקומית.

"בתחילת הקמפיין הקודם שוחררתי עקב פציעה בכתף, אך למרות זאת יכולתי לשחק בעזרת זריקות", פתח יאן אובלק את דבריו והוסיף: "בלי קשר למי שמי שעמד בשער, הקמפיין היה יכול להסתיים אחרת אבל לא אעביר מסרים דרך התקשורת".

מי יקבל את סרט הקפטן: "אנחנו עדיין לא ידועים אבל מישהו יהיה חייב לעשות את זה, נכון לעכשיו זה לא כל כך חשוב. אני יכול לומר שמי שיענוד אותו בסופו של דבר יהיה משהו שיודע לתת כבוד במגרש ומחוצה לו".


"הקמפיין בליגת האומות היה יכול להסתיים אחרת". אובלק יצא נגד מאמנו לשעבר (Gettyimages)

על חלומות העלייה ליורו: "יש הרבה דברים שעדיין לא השגתי בקריירה, העלייה לאליפות אירופה היא ללא ספק אחד הדברים שאני חולם עליו. נולדתי, התחלת כאן, אני רוצה לגרום לאומה שלי לשמוח. כל אחד מגיע לפה עם שאיפות תשוקות ומאמין וכולנו מאמינים שאם נוכל לעשות דברים גדולים עם אנרגיות חיוביות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי