קק: "יש לנו שחקנים טובים, אנחנו לא באים לשחק על תיקו"

מתיאז' קק
מתיאז' קק | AFP

מאמן נבחרת סלובניה במסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד ישראל: "רוצים לנצח, יש לנו נבחרת שמתרכזת במה שהיא רוצה להשיג. לחזרת אובלק יש השפעה טובה. ישראל? יש להם נבחרת מצוינת, אבל אנחנו לא מפחדים"

(גודל טקסט)

לא רק נבחרת ישראל מתכוננת למשחק הפתיחה של מוקדמות יורו 2020. גם סלובניה, כמובן, עורכת הכנות אחרונות לקראת המפגש מחר (חמישי) בסמי עופר והערב, לאחר מסיבת העיתונאים של אנדי הרצוג, ערך המאמן האורח מתיאז' קק מסיבת עיתונאים משלו בה דיבר על סיכוייהם ועל היריבה שלו, הלוא היא נבחרת ישראל.

"לישראל יש נבחרת איכותית ומצוינת", אמר קק, "אבל גם לנו יש שחקנים איכותיים. אנחנו לא מתעסקים יותר מידי במצבה של נבחרת ישראל, מסתכלים על עצמנו ונגענו רק בבסיס".

המטרות: "זה משחק גדול בשבילנו. אנחנו רוצים לנצח ולצאת עם שלוש נקודות, ונעשה מה שאפשר כדי להשיג אותן. ממש לא נבוא לשחק על נקודה, אנחנו מכוונים גובה יותר".

קק.
קק. "כולנו באים עם מוטיבציה" (AFP)

על השוער יאן אובלק, שחזר להרכב: "יש השפעה גדולה לזה שאובלאק ישחק, מן הסתם. הוא אחד מהשוערים הטובים בעולם וזה מצוין שיש לנו אותו".

בחירת הקפטן: "יש הרבה דיבורים על מי יהיה הקפטן. זה מיותר, אני כבר יודע מי זה יהיה".

ההרגשה לקראת המשחק: "השחקנים שלי נותנים בדיוק את מה שאני מצפה ורוצה שיהיה בנבחרת שלי. כולם באים עם מוטיבציה ורצון להצליח. יש לנו נבחרת רגועה שמתרכזת במה שהיא רוצה להשיג. לא היה לי הרבה זמן עם השחקנים, אז אני מנסה לדבר איתם הרבה. כולם מאמינים בעצמם. לי אין שום דאגות מהמשחק הקרוב או מהתנאים בישראל. אין אופוריה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

אובלק.
אובלק. "מהשוערים הטובים בעולם" (Gettyimages)

בנימין ורביץ', שמשחק בדינמו קייב, הוסיף: "ראינו כמה קטעי וידאו של ישראל. ממה שראיתי, מדובר בנבחרת איכותית. בתקופה האחרונה הייתי חולה, אבל עכשיו אני בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי