צפו בתקציר: 1:1 איכותי בין גרמניה לסרביה במשחק הכנה

מרקו רויס מול אדם ליאיץ'
מרקו רויס מול אדם ליאיץ' | AFP

שתי הנבחרות עלו בהרכב חסר במשחק הראשון לפני המפגשים נגד פורטוגל והולנד החזקות, לוקה יוביץ' (12) כבש ראשון אבל החילופים של לב עזרו ורויס בישל לגורצקה (69) את השוויון. ראיקוביץ' לא שותף

(גודל טקסט)

מוקדמות היורו אמנם עדיין לא התחילו, אבל חלק מהנבחרות כבר יצאו לדרך עם משחקי ההכנה שלהן לקראת סבב המשחקים הראשון. גרמניה אירחה הערב (רביעי) את סרביה למשחק ידידות שהסתיים בתיקו 1:1, לפני שיתחילו הקרבות האמיתיים.

סרביה עלתה בהרכב חלקי כשמיטרוביץ', לוקיץ' וראיקוביץ' על הספסל, ודושאן טאדיץ' אף לא בסגל. זה לא הפריע לה לעלות ליתרון בדקה ה-12, כשהכדור הגיע לראש של לוקה יוביץ' שנגח פנימה. יואכים לב ערך כמה שינויים בהפסקה, ולמחצית השנייה עלו מרקו רויס ומארק אנדרה טר שטגן, ולאחר כמה דקות גם לאון גורצקה, במקום קאי האברץ, מנואל נוייר וג'וליאן בראנדט בהתאמה. זה השתלם, ובדקה ה-69 רויס מסר לגורצקה, שהכניע את השוער השלישי דימיטרוביץ'. שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ', לאכזבת האוהדים בארץ, לא שותף.

ביום ראשון תפגוש גרמניה את הולנד למשחק אולי המרתק ביותר בפגרה הנוכחית, ו-24 שעות לאחר מכן תפגוש סרביה את פורטוגל. הסרבים הוגרלו לבית הקשה עם אלופת אירופה ואוקראינה כשהם בדרג השלישי, אך בהחלט יכולים לאיים על שתי הנבחרות המדורגות מעליהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי