פוגבה: "מוריניו פוטר רק בגלל התוצאות, לא בגלל השחקנים"

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

כוכב נבחרת צרפת דיבר לקראת המשחק נגד מולדובה והתייחס לפיטוריו של ה'מיוחד', וגם על האפשרות שישחק בסנטיאגו ברנבאו: "לשחק בריאל מדריד זה חלום של כל ילד"

(גודל טקסט)
פול פוגבה עוד לא סגר את החשבון שלו עם ז'וזה מוריניו. הצרפתי התייחס אמש (רביעי) לסכסוך המתוקשר עם הפורטוגלי בימי מנצ'סטר יונייטד, ופסל את השמועות לפיהן 'המיוחד' פוטר בגלל מרד שחקנים. הקשר טען שסיבת הפיטורים הייתה אך ורק תוצאות, ולא בגלל הביקורות הציבוריות של מאמנו הקודם, שטען שהשחקן לא מציג את היכולת האמיתית שלו.



"איזה בעיות היו בדיוק? הבעיה היחידה הייתה שלא ניצחנו, לכן החליטו לעשות שינוי בעמדת המאמן. התוצאות קובעות את הגורל של כל מאמן. אם היו תוצאות טובות, מוריניו היה נשאר ללא ספק". 


הצרפתי גם הפתיע את כולם כשהתייחס לחזרה של בן ארצו, זינדין זידאן לסנטיאגו ברנבאו: "לשחק בריאל מדריד זה חלום של כל ילד וכל שחקן כדורגל, במיוחד עכשיו כשזידאן הוא המאמן שם". יחד עם זאת הבהיר: "אני שמח עכשיו במקום שאני נמצא בו במנצ'סטר יונייטד עם המאמן החדש אולה גונאר סולשיאר. נראה מה קורה לגבי העתיד בהמשך".
 





"A dream" pic.twitter.com/fqfXnIhoFx

— B/R Football (@brfootball) March 20, 2019




 

הקשר של מנצ'סטר יונייטד דיבר לפני המשחק נגד מולדובה מחר (שישי) בבית א' ואמר על נבחרת צרפת: "אחרי שזכינו במונדיאל קשה להכניס מוטיבציה מחדש לשחקנים, אבל אין לי ספק שלא תהיה לנו בעיה להצליח במוקדמות היורו. לא עלינו לפלייאוף של ליגת האומות. ככה קוראים למפעל הזה נכון? בגלל חוסר המוטיבציה והחגיגות אחרי המונדיאל, אבל עכשיו זה כבר סיפור אחר. לזכות במונדיאל זה גורם לך לחולשה, עייפות מנטלית. אחרי רוסיה 2018 סיימנו טורניר ענק ולא היה לאף אחד סבלנות לשחק בעוד טורניר כמו ליגת האומות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי