סקאלוני אישר: מסי יפתח בהרכב נגד ונצואלה

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הפרעוש, ששב לנבחרת ארגנטינה אחרי היעדרות של שמונה חודשים, יעלה ב-11 בוונדה מטרופוליטנו (שישי, 21:50 בספורט3), אך צפוי להחמיץ את מרוקו בשבוע הבא. וגם: סמפאולי הגן על כוכב ברצלונה לאחר האכזבה במונדיאל

(גודל טקסט)
ארגנטינה תשחק מחר (שישי) נגד ונצואלה בוונדה מטרופוליטנו של אתלטיקו מדריד (21:50, ישיר בספורט3) במשחק הכנה לקופה אמריקה, כשהופעת בכורה מחודשת יערוך ליאו מסי, הכוכב הכי גדול שהיה בספק להתמודדות הראשונה שלו באלביסלסטה מאז חזרתו מפרישה – כך אישר המאמן ליאונל סקאלוני במסיבת עיתונאים הערב.


בארגנטינה כססו ציפורניים לגבי מסי, ששב לסגל לראשונה מאז שמינית גמר המונדיאל בו הודחה ארגנטינה לאחר הפסד 4:3 לצרפת, אולם סבל מבעיה בעצם האגן ולא היה בקצב האימון המהיר של שאר השחקנים, אלא שהמאמן אישר שהוא יפתח. עם זאת, במשחק הידידות נגד מרוקו בשבוע הבא, צפוי מסי לנוח ולא להצטרף לחבריו, אולם בנושא זה תהיה הודעה רשמית רק לאחר המשחק הקרוב.


"אני מקווה שעם חזרתו של ליאו מסי הנבחרת תתחזק", אמר סקאלוני במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "מחר ננסה לעשות כמיטב יכולתנו. ננסה לתקוף בצורה טובה ולהגן היטב כשהכדור לא יהיה אצלנו". המאמן לא מתח את העיתונאים ופשוט גילה את ההרכב שיפתח במשחק: פרנקו ארמאני, גבריאל מרקדו, ליסנדרו מארטינס, חואן פויט, גונזלו מונטיאל, ניקולאס טאגליאפיקו, ג'ובאני לו סלסו, לאנדרו פארדס, גונסאלו מארטינס, ליאו מסי ולאוטארו מרטינס.




יפתח בהרכב לשמחתם של הארגנטינים. ליאו מסי (AFP)


עוד בנבחרת, הקשר אנחל די מאריה שמגלה יכולת נהדרת בפריז סן-ז'רמן, סובל מפציעה ונופה. "כששחקן פצוע זה אף פעם לא טוב, לא עבור השחקן עצמו ולא עבור הנבחרת. הייתי רוצה שישחק. אני מקווה שיהיה בריא במשחקים הבאים", אמר המאמן. עבור גונסאלו מונטיאל וליסנדרו מארטינס, מדובר בהופעת בכורה בנבחרת.


בארגנטינה התחדש הוויכוח בכלי התקשורת למה מסי לא מצליח בנבחרת ובברצלונה הוא מככב. מאמנו במונדיאל חורחה סמפאולי אמר על כך: "כשלא הולך בנבחרת הכי קל לכולם להאשים את מסי. בכל פעם שהוא לובש את מדי ארגנטינה מיד שואלים עליו שאלות וזה לא עוזר לו".


לואיס ססאר מנוטי מאמן ארגנטינה שזכה איתה במונדיאל ב-1978 אמר: "מסי אף פעם לא צריך להיות האיש שמוליך את הנבחרת אלא הדובדבן שקצפת. חייבים לעבוד בשבילו. ברגע שכולם משאירים לו את העבודה הוא לא יכול לקיחת על הגב לבד את הכל". 



ניקולאס טאגליאפיקו
מגן אייאקס והנבחרת סיפק הסבר משלו: "זה לא אותו דבר לשחק בברצלונה כל שבוע לעומת בנבחרת ארגנטינה. אתה מגיע לנבחרת כל שלושה או ארבעה חודשים למשחק או שניים. אתה משחק עם שחקנים אחרים ותחת מאמן אחר ועם רעיונות אחרים של כדורגל. במועדון שלך אתה מכיר את כולם כמו על כף היד, אתה יודע מה המאמן רוצה ממך בכל דקה של המשחק". עד כה שמונה מאמני נבחרת בקריירה של מסי לא הצליחו להוציא ממנו את מה שהוא מראה בברצלונה. סקלוני יהיה התשיעי שינסה להוציא ממסי את המיטב.



"כשלא הולך בנבחרת הכי קל לכולם להאשים את מסי" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי