סקאלוני: "הייתה בעיה בגישה. מסי לקח על עצמו, אחרים לא"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

כוכב ברצלונה שב לנבחרת ארגנטינה, אך לא הצליח לסייע ב-3:1 במדריד לוונצואלה ובעקבות פציעה לא ימשיך עם חבריו למשחק נגד מרוקו. לאוטרו מרטינס שכבש: "שיתוף הפעולה איתו היה טוב, הוא מרגיש בנוח"

(גודל טקסט)

ונצואלה אמנם שוקעת בימים אלה, נמצאת בעיצומו של משבר חסר תקדים שבו מוצאים את עצמם תושביה אפילו ללא אספקת חשמל ומים, אבל על כר הדשא שחקניה נתנו הצגה – ועוד לא סתם אחת, אלא נגד נבחרת ארגנטינה מחוזקת בליאו מסי שערך בכורה מחודשת. זה הסתיים ב-1:3 מרשים בוונדה מטרופוליטנו במדריד, במשחק בו שלטו הוונצואליאנים מן הפתיחה.

זה היה משחק ידידות, אבל בארגנטינה מאוד לא אהבו לראות את נבחרתו של המאמן ליאונל סקאלוני, שכללה צעירים רבים וכישרונות עתידיים לצד ליאו מסי אחד. הכותרות ללא יוצא מן הכלל עסקו באכזבה משחקני הנבחרת ומכך שגם חזרת מסי לא אפשרה להם ליהנות והזכירה להם את הכישלונות האחרונים.

"יש לנו המון דברים לשפר ולבחון לקראת המשימה הבאה שלנו, משחקי הקופה אמריקה", הבהיר המאמן, "אנחנו נלמד ממה שהיה היום. גם חשוב שתזכרו שלא רק אנחנו שיחקנו, הייתה נגדנו קבוצה טובה שבאה לשחק גם כן. טוב שאנחנו רואים כבר עכשיו שיש דברים שעלינו לשפר, כי יש דברים שאני חושב שלא הבנו עד עכשיו. היו לנו הזדמנויות טובות היום והיינו יכולים להשוות, אבל במקום זה ספגנו את השני. הבעיה היום לא הייתה בשיטה או בסגנון, אלא בגישה".


מסי. כנראה הפנים לאן הוא חזר (AFP)

סקאלוני גם אישר לאחר המשחק שליאו מסי וגונסאלו מרטינס לא ימשיכו עם האלביסלסטה למשחק נגד מרוקו, בו צפוי להוביל את הנבחרת לאוטרו מרטינס, חלוץ אינטר שגם היה כובש השער היחיד של ארגנטינה בהפסד לוונצואלה: "שיחקנו היום בפעם הראשונה בשיטה חדשה והגענו למצבים, אבל ספגנו פעמיים משתי הסחות דעת. נתנו להם את השטחים בהתחלה, אבל בחצי השני שיחקנו טוב מאוד, תקפנו כל הזמן והם הצליחו להשיג פנדל והבקיעו. עלינו להמשיך באותה דרך", טען החלוץ.

מרטינס גם נשאל על שיתוף הפעולה עם ליאו מסי: "הוא היה מאוד טוב והרגיש בנוח עם החזרה לנבחרת. אנחנו מנסים לעזור לו ויודעים שנשתפר, אבל עלינו לעבוד קשה לשם כך", סיפר ל-TYC. ומה היה לסקאלוני לומר על כוכב ברצלונה? "זה נדיר שהוא לא לוקח על עצמו את המשחק וכך הוא עשה גם היום. אלה האחרים שצריכים לתת יותר".


היו גם דקות טובות, אבל זה הסתיים בהפסד (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי