סאות'גייט: "לסטרלינג היו ימים קשים, הוא התבגר כשחקן וכאדם"

ראחים סטרלינג, גארת' סאות'גייט
ראחים סטרלינג, גארת' סאות'גייט | AFP

הקשר כבש שלושער בוומבלי וזכה לתשואות מהקהל ב-0:5 של אנגליה על צ'כיה: "אני נמצא בשכונה בה גדלתי ושמח לראות שהחלום התגשם". המנג'ר החליף אותו כדי שיזכה להכרת תודה: "מאושר עבורו, הוא עשה שינוי"

(גודל טקסט)
אחרי מונדיאל מוצלח במיוחד, שהסתיים רק בחצי הגמר בהדחה לקרואטיה, נראה שנבחרת אנגליה כאן כדי להישאר. שלושת האריות הביסו אמש (שישי) 0:5 את צ'כיה באצטדיון וומבלי, כשלתשואות זכה גם ראחים סטרלינג – כובש השלושער במשחק שמתחיל להשכיח את הכינוי לו זכה על ידי רבים מאוהדי אנגליה, "השנוא".


סטרלינג לא נחשב לשחקן אהוד באנגליה, תחילה לאור מעברו מליברפול למנצ'סטר סיטי כהוגדר אז על ידי רבים כבצע כסף, לאחר מכן בשל מספר פרשיות בהן היה מעורב – כך לפחות דאגו לפרסם לא פעם צהובונים דוגמת "הסאן", ובעיקר זכרו לו רבים את הופעתו החלשה ביורו 2016, אז היה נחשב לאחד הכוכבים היחידים בנבחרת שנחשבה לאפורה ומשעממת ואחרי שלב בתים חלש הודחה בשמינית על ידי איסלנד.


כעת, כשהוא אחד השחקנים המובילים של מנצ'סטר סיטי שעשויה לזכות באליפות שנייה ברציפות ואולי גם בליגת האלופות לראשונה, הגיע השלושער נגד צ'כיה בוומבלי – מגרש שבקרבתו הוא נולד וגדל – והדבר ריגש את הקשר עד מאוד: "אני נמצא בשכונה בה גדלתי ובדיוק מהדברים האלה נוצרים חלומות. אני מאוד שמח לראות שהחלום התגשם. אני מאוד בטוח בעצמי ולא חושש מדבר".



"לא חושש מדבר". סטרלינג חוגג הגשמת חלום (AFP)


סטרלינג הוחלף בדקה ה-70 וזכה לתשואות מהיציעים, וכשנשאל המנג'ר גארת' סאות'גייט על הסיבה לחילוף הבהיר מיד כי היה מצדו רצון לשסטרלינג יזכה לכבוד המגיע לו אחרי הופעה שכזו: "אני מאושר עבורו ושמח שהוא זכה מהקהל להכרת תודה שמגיעה לו. אי אפשר להסתיר את העובדה שלא היה לו קל בנבחרת, אבל הוא הצליח לבצע שינוי, הגלגל הסתובב. אני חושב שגם השערים שהבקיע בספרד היו רגעי מפנה עבורו. הוא שחקן שרעב לשערים".


עוד אמר סאות'גייט על כוכב מנצ'סטר סיטי: "הוא היה מעורב בארבעה שערים, כל השבוע באימונים נראה חד – אי אפשר שלא להיות מרוצה ממנו. זה היה לילה מיוחד עבורו, הוא התבגר כשחקן וכאדם". כוכב נוסף אתמול בוומבלי שזכה לתשואות היה ג'יידון סאנצ'ו מדורטמונד, שערך הופעת בכורה בהרכב במשחק רשמי. אחרי ששותף כמחליף בליגת האומות ורשם 90 דקות נגד ארה"ב במשחק הכנה, הקשר בן ה-18, מלך הבישולים של אירופה, היה גם מבשל השער הראשון במשחק לסטרלינג ובאנגליה התמוגגו מהכוכב העולה, שלצדו רשמו הופעות בכורה גם קאלום האדסון אודוי מצ'לסי ודקלן רייס מווסטהאם.


"I thought he was electric all night." ⚡️#threelionshttps://t.co/TN7jxsXyDt

— England (@England) March 23, 2019


"השחקנים יצרו סביבה נוחה שאפשרה גם לאחרים להשתלב ולבוא לידי ביטוי. הם מרגישים חלק מהנבחרת במחנה ולכן הם משתלבים היטב גם במגרש", סיכם סאות'גייט כשהחמיא בדרכו לצעירים. אריק דייר שנפצע במהלך המשחק לא ייצא עם הנבחרת למשחק ביום שני במונטנגרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי