סאנצ'ו שיתף פוסט של פרדיננד: "אשמח לראות אותו ביונייטד"

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | AFP

בממלכה מדווחים על מלחמה בין פריז סן ז'רמן לשדים האדומים על רכישת הכוכב בן ה-18 של דורטמונד ונבחרת אנגליה, הקשר נאלץ להסיר במהרה מעמודו דברים שאמר בלם העבר שמשמש כפרשן: "הייתי לוקח אותו בלי שאלה"

(גודל טקסט)
יממה אחרי הופעת בכורה במסגרת רשמית בהרכב נבחרת אנגליה, אחרי שתוך שנתיים קפץ מהנבחרת עד גיל 17 ועד לבוגרים, הקשר בן ה-18 של בורוסיה דורטמונד, מלך הבישולים באירופה, ג'יידון סאנצ'ו, מוזכר כמי שעשוי לעזוב בקיץ לאחת מבין פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד – רגע אחרי שדווח על הצטרפות שלו ליונייטד ועזיבה של קאלום הדסון אודוי מצ'לסי דווקא לדורטמונד.


לפי דיווח בממלכה, בימים אלה נפתחה "מלחמה של ממש" בין ראשי מנצ'סטר יונייטד לאלה של פריז סן ז'רמן, כשנציגי המועדונים כבר שוחחו עם מקורביו של השחקן ודנו באפשרות רכישתו מדורטמונד עבור כ-70 מיליון ליש"ט. סאנצ'ו, כידוע, היה שחקן נוער במנצ'סטר סיטי דווקא, אולם כשהבין שלא יזכה להזדמנות להראות את יכולותיו בחר לעזוב לדורטמונד ושם הפך לאחד הכוכבים כבר בעונתו השנייה, חרף גילו הצעיר.


באנגליה מעריכים שסנאצ'ו יעדיף לשוב לממלכה על פני מעבר לבירת צרפת גם בשל העובדה ששיתף לאחרונה פוסט של בלם העבר ריו פרדיננד, בו כתב שהוא ישמח לראות את הקשר לובש את מדי השדים האדומים – השיתוף בוטל על ידי השחקן במהרה, לאחר שהבין את גודל המהומה שייצר.



לא שולל מעבר למנצ'סטר יונייטד. סאנצ'ו (Gettyimages)


בדורטמונד הבהירו לאחרונה שאין שום כוונה לשחרר את סאנצ'ו, שלמעשה יחגוג את יום הולדתו ה-19 בעוד יומיים, כאשר המנהל המקצועי מיכאל צורק אמר בנושא: "אנחנו בהחלט נערכים לעונה הבאה וסאנצ'ו בתוכניות שלנו". מאז הצטרף באוגוסט 2017, כבש תשעה שערים ובישל 17 נוספים בכל המסגרות.


פרדיננד, אגב, שימש כפרשן ב-0:5 של נבחרת אנגליה על צ'כיה אמש, משחק בו כאמור סאנצ'ו פתח ובישל, ושם בלם העבר שוב דיבר על האפשרות שהקשר יירכש על ידי מנצ'סטר יונייטד: "אני מכיר אותו מגיל קטן דרך חברים משותפים ואת משפחתו עוד לפני שנולד. הוא רצה לעזוב את מנצ'סטר סיטי כדי לשחק, למרות ששם רצו שיישאר, וצריך להעריך אותו על כך.


"עם כל הכבוד לדורטמונד, אם זה היה תלוי בי הוא לא היה נשאר שם", המשיך פרדיננד, "זה טוב שאנגלים עוברים לשחק מעבר לים, זה ישפר את הנבחרת וצעירים כמוהו גם יחזקו מאוד את מנצ'סטר יונייטד אם יגיעו. הקבוצה של אלכס פרגוסון ב-1992 הייתה בנויה על צעירים רעבים. הייתי לוקח את סאנצ'ו ליונייטד בלי שאלה בכלל. הוא אנגלי, צעיר, רעב ומוכשר – זה כל מה שצריך".


October 2017: #YoungLions at the #U17WC
March 2019: Together with the #ThreeLions@Sanchooo10@Calteck10pic.twitter.com/jGvuQ9QvLD

— England (@England) March 23, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי