צפו בתקציר: שבדיה פתחה את המוקדמות עם 1:2 על רומניה

שחקני נבחרת שבדיה חוגגים
שחקני נבחרת שבדיה חוגגים | AFP

מוקדמות יורו 2020: קוואיסון (33) וקלאסון (40) נתנו לשבדים ניצחון ביתי על הרומנים שהצליחו לצמק משער של קאשרו (58). השוויצרים ניצחו בטביליסי משערים של צובר (56) וזקאריה (80) ופתחו את הקמפיין ברגל ימין

(גודל טקסט)

שבדיה לא הרשימה הערב (שבת) בסולנה אבל הצליחה להשיג ניצחון 1:2 על רומניה ופתחה ברגל ימין את מוקדמות היורו. מוקדם יותר, גיאורגיה אירחה בטביליסי את נבחרת שווייץ למשחק הפתיחה של בית מספר 4. השווייצרים ניצחו 0:2 וזכו בשלוש הנקודות הראשונות שלהם בקמפיין.


שבדיה – רומניה 1:2

חלוץ מיינץ רובין קוואיסון העלה את השבדים ליתרון אחרי 33 דקות, כשהכניע מקרוב את השוער הרומני צ'יפריאן טטרושאנו והקפיץ את הקהל המקומי באצטדיון בסולנה. שבע דקות לאחר מכן היתרון השבדי הוכפל. ויקטור קלאסון ניצל הרחקת כדור רעה של הגנת רומניה ומ-14 מטרים בעט כדור חזק לפינה שנעצר רק ברשת.

בדקה ה-58 הרומנים הצליחו לצמק את התוצאה. מרין קיבל את הכדור בתוך הרחבה והקפיץ את הכדור לראשו של קלאודיו קאשרו שנגח משלושה מטרים וכבש אך השער לא מנע מהשבדים ניצחון ביתי במשחק הראשון של שתי הנבחרות בקמפיין הנוכחי.


גיאורגיה – שוויץ 2:0

אחרי מחצית ראשונה מאופסת ומאכזבת, עלו שחקני שתי הנבחרות למחצית השנייה, אותה פתחו האורחים טוב יותר ובדקה ה-57 כבש השווייצרי סטיבן צובר, קשרה של שטוטגרט שער יתרון, אחרי שקיבל כדור טוב מבריל אמבולו, שחקנה של שאלקה. דניס זקאריה, קשרה של מנשנגלדבאך כבש את השער השני בדקה ה-80 וקבע את תוצאת המשחק.


שחקני נבחרת שוויץ חוגגים (AFP)

תוצאות נוספות
גיברלטר – אירלנד 1:0

מלטה – איי פארו 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי