צפו בתקציר: בלי ניימאר, ברזיל סיימה רק ב-1:1 עם פנמה

פיליפה אנדרסון
פיליפה אנדרסון | AFP

הרכב משני יחסית של הסלסאו ראה את פאטקה כובש (32) רק כדי שמקאדו ישווה תוך פחות מחמש דקות. הקהל שרק בוז בסיום, ארמנדו קופר ממכבי פ"ת פתח במדי הנבחרת הפנמית

(גודל טקסט)
לא רק משחקי מוקדמות היורו נערכים בחלון הנבחרות הנוכחי, גם משחקי ידידות והכנה. בפורטוגל פגשה היום (שבת) נבחרת ברזיל את פנמה למשחק הכנה לקראת הקופה אמריקה אותה היא תארח ביוני-יולי.


ברזיל ניצחה את כל ששת משחקי האחרונים מאז סיימה את דרכה במונדיאל האחרון ברבע הגמר על ידי בלגיה, בעוד פנמה דווקא נכנעה בחמישה משחקים וסיימה בתיקו נגד דרום קוריאה מאז נפרדה מגביע העולם לאחר שלושה הפסדים בשלב הבתים. ההבדל הזה התבטא על המגרש, למרות ההרכב החסר בו שיחקו הברזילאים.


ניימאר כמובן היה ביציע, ועל הספסל נותרו טיאגו סילבה, דנילו, פאביניו ואלכס סנדרו. אדר מיליטאו ערך את הופעתו השנייה במדי הסלסאו, ולצידו לואיס פאטקה שגם היה זה שהעלה את צ'יצ'ה ליתרון בדקה ה-32 לאחר מסירה מקסאמירו. אלא שהפנמים לא נבהלו, וארבע דקות לאחר מכן מקאדו התרומם נהדר לבעיטה חופשית של דייוויס ונגח מעל אדרסון את שער השוויון.


Neymar watches Brazil vs Panama from the stands as injured PSG star grins despite being charged by Uefa https://t.co/HyD8fxZ6Eipic.twitter.com/p8AIeE7vA8

— india times post (@indiatimespost) March 23, 2019


פנים מוכרות במדי פנמה היה ארמנדו קופר, הקשר של מכבי פתח תקווה. הוא הוחלף בדקה ה-82, וראה מהספסל את נבחרתו סוחטת תיקו מכובד מאוד מאחת הנבחרות הטובות בעולם. הנבחרת הברזיאלית, שירדה מהדשא לקול שריקות בוז מאוהדיה, תתארח ביום שלישי אצל צ'כיה שתגיע שבורה לאחר תבוסה 5:0 לאנגליה במשחק ההכנה האחרון לפני הקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי