סאות'גייט המליץ להדסון אודוי: "תישאר בצ'לסי ואל תעבור לבאיירן"

סאותג'ייט והדסון אודוי
סאותג'ייט והדסון אודוי | Gettyimages

בממלכה דווח שגם מנצ'סטר יונייטד הצטרפה למירוץ אחרי הקשר המוכשר, שהפך לשחקן הצעיר ביותר ששותף במשחק רשמי בנבחרת אנגליה, אלא שנראה כי הוא יילך בדרכו של סאנצ'ו שעזב את הפרמיירליג לטובת הבונדסליגה

(גודל טקסט)
כוכבה הצעיר של צ'לסי, קאלום הדסון-אודוי (18), מוזכר פעם אחר פעם כמי שבסוף השנה עשוי לעבור לבאיירן מינכן לאחר שעסקת רכישתו בינואר נפלה, כאשר גם בורוסיה דורטמונד ורד בול לייפציג מתעניינות בצירופו. היום פורסם ב"מייל און סאנדיי" שגם מנצ'סטר יונייטד הצטרפה למירוץ אחרי הקשר, שלפני חודשיים הגיש בקשה לעזוב את צ'לסי. האנגלים סירבו להצעתה של באיירן שהייתה מוכנה אז לשלם עליו 35 מיליון ליש"ט, אלא שחוזהו מסתיים בתום העונה הבאה, קיץ 2020.


לפי הדיווח "דיילי מייל", הדסון אודוי גדל בסביבה של כדורגל מגיל אפס – אביו, ביסמרק, שיחק בהארטס אוף אואק הגנאית ואחיו ברדלי היה באקדמיה של פולהאם וכיום משחק בווקינג. השניים מנהלים את הקריירה של השחקן והיו גם מי שייעצו לו לדחות את הצעת צ'לסי להאריך חוזה עבור שכר יפה של 85 אלף ליש"ט לשבוע, אבל הוא הבהיר להם שהכסף לא חשוב כמו דקות המשחק. הוא רוצה לשחק, כפי שלמד מחברו ג'יידון סאנצ'ו שחתם בדורטמונד על פני הישארות במנצ'סטר סיטי, כי בבונדסליגה נותנים יותר צ'אנס לצעירים. באיירן הציעה לו את החולצה מספר 10 של אריאן רובן, בעוד שבצ'לסי לא ברור כמה הזדמנויות יקבל. 



הדסון אודוי לא פתח בליגה באף משחק העונה, אבל היה מחליף שש פעמים ובגביעים השונים פתח בשמונה משחקים – בסך הכל נכנס כמחליף 11 פעמים בכל המסגרות. בצ'לסי רוצים שהדסון אודוי יישאר, בין היתר בשל איסור ההעברות שהוטל על המועדון לשנה הבאה, והם בטוחים ששחקן הכנף בן ה-18 יקבל הרבה יותר דקות מאשר העונה. ראשי המועדון ציידו את הדסון אודוי בקלטות של משחקי ראחים סטרלינג ואמרו: "תצפה ותלמד". 



הודסון אודוי. הופעת בכורה בנבחרת (Catherine Ivill/Getty Images)


בינתיים, הדסון אודוי כבר רשם היסטוריה לאחר שהיה השחקן הכי צעיר באנגליה שרשם בכורה במשחק רשמי בגיל 18 ו-135 יום. מאמן נבחרת אנגליה, גארת' סאות'גייט, ששיתף אותו במהלך הניצחון 0:5 על צ'כיה במוקדמות היורו, חושב שהוא צריך להישאר בסטמפורד ברידג'.


סאות'גייט אמר: "מאוריציו סארי דווקא נותן יחסית הרבה דקות משחק להדסון אודוי. יצא לי לדבר עם סארי במשך העונה ואני יודע שהוא מאוד מאמין בו. זה לא קל עבורו לשחק בצ'לסי, כי יש לפניו הרבה מאוד שחקנים טובים, אבל הוא נכנס יותר ויותר לעניינים. הוא מתבגר טוב בקבוצה ואין טעם שינסה לרוץ קדימה בליגה אחרת".


המאמן התייחס ליכולתו בנבחרת: "לא היינו בטוחים שהוא יוכל להסתגל לכדורגל ברמה הכי גבוהה. למזלנו היה לנו הרבה מזל שמצאנו אותו. יכולתי לתת לו עוד זמן לשחק בנבחרת עד גיל 21, אבל התברר לי שהוא מסוגל לתרום לבוגרים ולא היססתי לזמן אותו. יש לו הרבה ביטחון והוא צריך עוד ללמוד ולהשתפר. הפוטנציאל שלו גדול". 


Mail on Sunday sport: United chase Hudson-Odoi #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/vBdZ1zY5Ih

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) March 23, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי