צפו: רק 1:1 לפורטוגל נגד סרביה, רונאלדו נפצע. אנגליה התפוצצה עם 1:5

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

חלוץ יובנטוס מתח את שריר הירך האחורי, הוחלף בדקה ה-31 והוא בספק למפגש נגד אייאקס בעוד כשבועיים. בארקלי וסטרלינג הובילו את שלושת האריות לניצחון מרשים נגד מונטנגרו. צרפת הביסה 0:4 את איסלנד

(גודל טקסט)
טורניר מוקדמות יורו 2020 המשיך הערב (שני) עם שבעה משחקים נוספים כשבמוקד האכזבה הכפולה בפורטוגל, פרט לתיקו 1:1 נגד סרביה שעלתה בהרכב חסר, כריסטיאנו רונאלדו נפצע הוחלף במהלך המחצית הראשונה. נבחרת אנגליה המשיכה לדרוס עם חמישייה שנייה ברציפות ב-1:5 נגד מונטנגרו, צרפת טיילה עם 0:4 קליל נגד איסלנד. במשחק שפתח את היום, טורקיה הביסה 0:4 את מולדובה.


פורטוגל – סרביה 1:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
פורטוגל הייתה קרובה לעלות ליתרון מהיר בדקה הרביעית, אך קשרה של בטיס בעט על שחקן סרבי מחמישה מטרים. כעבור שתי דקות סרביה קיבלה פנדל לאחר עבירה גבולית של רוי פטריסיו ברחבה, דושאן טאדיץ' לא התבלבל, בעט בחוזקה לפינה הימנית והעלה את נבחרתו ליתרון 0:1.


חצי שעה לתוך ההתמודדות כריסטיאנו רונאלדו מתח את שריר הירך האחורי לאחר ניסיון ההגעה לכדור אבוד, והקפטן הפורטוגלי הוחלף בדקה ה-31 על ידי פיצי. שלוש דקות לפני הירידה להפסקה, דנילו פריירה לקח את המשחק לידיים כאשר כדרר לכיוון הרחבה של סרביה, שחרר טיל אדיר מ-20 מטרים לחיבורי הקורות ואיזן ל-1:1. במחצית השנייה לא נכבשו שערים והמשחק הסתיים בתיקו שני ברציפות לאלופת אירופה.



דושאן טאדיץ' עם דארקו לאזוביץ' (AFP)


הרכבים
פורטוגל: רוי פטריסיו, ז'ואאו קנסלו, פפה, רובן דיאס, רפאל גריירו, דנילו פריירה, רפא סילבה (גונסאלו גדש 84), וויליאם קרבאליו, ברנרדו סילבה, דייגו סוזה (אנדרה סילבה 57), כריסטיאנו רונאלדו (פיצי 31).


סרביה: מרקו דמיטרוביץ', אנטוניו רוקבינה, ניקולה מילנקוביץ', אורוש ספאייץ', פיליפ מלאדנוביץ', ניקולה מקסימוביץ', אדם ליאיץ' (סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' 88), מיאט גאצ'ינוביץ' (נמניה ראדוניץ' 21), דארקו לאזוביץ' (אנדריאה ז'יבקוביץ' 69), דושאן טאדיץ', אלכסנדר מיטרוביץ'.



כריסטיאנו רונאלדו נפצע במחצית הראשונה (AFP)


מונטנגרו – אנגליה 5:1
מונטנגרו רשמה הפתעה גדולה אחרי 17 דקות כאשר מרקו ואשוביץ' ביצע מהלך סולו בו עבר בין הרגליים את מייקל קין ושחרר בעיטה סיבובית לפינה השמאלית של ג'ורדן פיקפורד. 0:1 למונטנגרו. 13 דקות מאוחר יותר, רוס בארקלי הגביה ממצב נייח מצד ימין היישר לראשו של מייקל קין שכיפר על הטעות בהגנה קודם לכן ואיזן ל-1:1. בדקה ה-39 המהפך הושלם, קאלום הדסון אודוי בן ה-18 ניסה את מזלו עם בעיטה בקצה הימני של הרחבה, מבשל הראשון הראשון רוס בארקלי שינה את כיוון הכדור, בלבל את השוער המונטנגרי והעלה את אנגליה ליתרון 1:2.


בדקה ה-59 אנגליה כבשה את אחד משערי העונה, ראחים סטרלינג הנהדר התעלל בהגנה המונטגרית באגף הימני, מסר לכדור בין הרגליים של תומאסביץ' אשר הגיע לרוס בארקלי שכבש שער נוסף, 1:3 לאנגליה. תריסר דקות אחרי השער השלישי, ראחים סטרלינג הוסיף בישול שני, הפעם להארי קיין שקיבל משחקן הכנף כדור על מגש ומה שהיה נשאר לו זה לדחוק מקרוב ולכבוש את השער הרביעי לנבחרת שלושת האריות, 1:4 לאנגליה. אחרי שני בישולים, ראחים סטרלינג התכבד בשער הראשון במשחק ורביעי בארבעה ימים לאחר מסירת עומק נפלאה מג'ורדן הנדרסון לתוך הרחבה ושחקן ההתקפה הנפלא גלגל לשער תשע דקות לסיום וקבע את תוצאת המשחק. 1:5 מרשים לאנגליה.



שחקני נבחרת אנגליה חוגגים (AFP)



פאטוס בצ'יראי עם דלה עלי. חלוץ מכבי נתניה הוחלף בדקה ה-61 (Gettyimages)


צרפת – איסלנד 0:4 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
צרפת פתחה את המשחק טוב יותר ועלתה ליתרון מהיר כבר בדקה ה-12, כאשר קיליאן אמבפה הגביה מהאגף השמאלי למרכז הרחבה וסמואל אומטיטי עלה גבוה מעל כולם ונגח לרשת של האנס הלדורסון. 0:1 לצרפת. 22 דקות לסיום אלופת העולם הכפילה את היתרון, כאשר בנז'מן פבאר הגביה למרכז הרחבה, אוליבייה ז'ירו שביום שישי השתווה לדויד טרזגה במקום השלישי בטבלת כיבושי הטריקולור בכל הזמנים דחק מקורב והעלה את צרפת ליתרון 0:2.


בדקה ה-78 מקבץ מסירות נהדר של צרפת הסתיים ברגלו של קיליאן אמבפה שהצטרף לחגיגה, 0:3 לצרפת. בדקה ה-84 גריזמן כבש את השער הרביעי לאחר צ'יפ אלגנטי תוך כדי תנועה לאחר שקיבל כדור עומק מקיליאן אמבפה שרשם בישול שני, 0:4 לצרפת. וכמו במשחק נגד מולדובה, גם הפעם הטריקולור הסתפקו ברביעייה 'בלבד'. 



סמואל אומטיטי חוגג עם אוליבייה ז'ירו ואנטואן גריזמן (AFP)



ניצחון גדול לנבחרת צרפת (AFP)


טורקיה – מולדובה 0:4
אחרי ניצחון החוץ על אלבניה, נבחרת טורקיה סימנה וי גם על נבחרת מולדובה, שמצידה ספגה שני הפסדים כואבים בפתיחת הקמפיין. הטורקים עלו ליתרון כבר אחרי 24 דקות כאשר הקאן צ'להאנולו העביר בישול נפלא במספרת למגן פנרבחצ'ה חסן עלי קלדירים שכבש את שערו הראשון במדים הלאומיים. כעבור שתי דקות בלבד, צ'נק טוסון הפכיל את היתרון הביתי עם דחיקה מקרוב. בדקה ה-52 קושלב הדף פנדל של ילמאז, אך כעבור דקה אחת בלבד טוסון השלים צמד ו-20 דקות לסיום קאן אייהאן נעץ את המסמר האחרון. קשר הפועל חיפה ראדו גינסארי פתח בהרכב של מולדובה והוחלף בדקה ה-73.


Turkey 4 – 0 Moldova

Their biggest EURO qualifying win since 2006 when they won 5-0, also against Moldova #EURO2020pic.twitter.com/Z3vYYQ5MDw

— UEFA EURO 2020 (@UEFAEURO) March 25, 2019


משחקים נוספים
קוסובו – בולגריה 1:1
לוקסמבורג – אוקראינה 2:1
אנדורה – אלבניה 3:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי