לואיס אנריקה לא יאמן את ספרד הערב מסיבות משפחתיות

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | Gettyimages

בהתאחדות לא פירטו על הסיבה וביקשו לשמור על פרטיות, אך הקפטן ראמוס הדאיג בציוץ: "צר לנו על החדשות האחרונות ואנחנו מאחלים לך את הטוב ביותר". עוזרו, רוברטו מורנו, יעמוד הערב על הקווים נגד מלטה

(גודל טקסט)
נבחרת ספרד ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק השני במוקדמות יורו 2020 כשהערב (21:35, שידור ישיר בספורט2) היא מתארחת אצל מלטה. אלא שלפתע האתחדות הספרדית הודיעה במפתיע: לואיס אנריקה לא יוכל לנהל היום את המשחק, כתוצאה מסיבות משפחתיות. מעבר לכך לא פורטה הסיבה וצויין שהעניין לא נצפה מראש. בהתאחדות נאמר שהם מבקשים שהפרטיות של אנריקה תישמר ולא ינסו להגיע אליו לשאול את הסיבה. 

 


עוזרו של לואיס אנריקה, רוברטו מורנו בן ה-41, יעמוד הערב על הקווים באיצטדיון טה' קאלי במלטה. הוא החל לאמן עם אנריקה בברצלונה ב'. מאז הם נמצאים ביחד ועברו כברת דרך ארוכה – החל מרומא אותה אימן לואיס אנריקה, סלטה ויגו ועד לשלוש השנים שלהם יחד בברצלונה. כולל. המאמן בעל תואר במסחר ויחסים בינלאומיים ומרבה לעשות סקאוטינג עבור אנריקה. בעונה שעברה היה מאמן שני בסלטה ויגו.


כאמור, בהתאחדות לא פירטו מה הסיבה אך הקפטן סרחיו ראמוס מיהר לצייץ ולהביע צער על החדשות האחרונות. ראמוס כתב בטוויטר: "מיסטר, אנחנו מאוד מצטערים לשמוע על החדשות האחרונות ומקווים שהכל יסתדר. הנבחרת איתך עד המוות. אנחנו רוצים לנצח גם בשבילך". 
 
 

Míster, sentimos muchísimo la noticia. Esperamos que todo salga lo mejor posible. Que sepas que el equipo está contigo a muerte y hoy dará la cara para conseguir una buena victoria. La familia es sagrada. Ganaremos también por vosotros. Mucha fuerza y ánimo. Fuerte abrazo.

— Sergio Ramos (@SergioRamos) March 26, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי