היגוואין הודיע על פרישה מנבחרת ארגנטינה: "התקופה שלי נגמרה"

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | AFP

כוכב צ'לסי, שלא זומן לצד משחקי ההכנה נגד ונצואלה ומרוקו, אישר שלא ישוב לשחק במדים הלאומיים: "אנשים זוכרים מה החמצת, לא את מה שנתת"

(גודל טקסט)

נבחרת ארנגטינה לא הרשימה במשחקי ההכנה של השבוע האחרון, בהם הפסידה 3:1 לוונצואלה וניצחה 0:1 את מרוקו, וייתכן שהיה לזה קשר להיעדרו של אחד הכוכבים בגדולים ביותר בתולדותיה – גונסאלו היגוואין. כמו אנחל די מריה וסרחיו אגוארו, הכוכב נעדר מהרשימות של המאמן סקאלוני, והתגובה שלו לא איחרה לבוא. היום (חמישי) הודיע היגוואין על פרישתו מהנבחרת הלאומית ואישר את החששות כי לא יופיע במדיה בקופה אמריקה שתתקיים בקיץ הקרוב בברזיל.

"אני מרגיש שנתתי את כל מה שיש לי", אמר היגוואין לתוכנית "90 דקות" ברשת פוקס ניוז, "לא הרבה אהבו את המשחקים שלי בנבחרת, אמרו שאני לא מגיע למשחקים גדולים. אבל אני בטוח שגם אלה שיצאו נגדי קפצו משמחה כשהבקעתי את השער נגד בלגיה ברבע גמר המונדיאל ב-2014".

"השערים במוקדמות חשובים בדיוק כמו השערים במונדיאל", הוסיף היגוואין, "ואלה שלא מבינים את זה לעולם לא יעריכו אותך. אנשים זוכרים את ההחמצות שלך, אבל לא את מה שהשקעת בו. אבל השחקנים היו כמו משפחה בשבילי, ועל זה אני מעריך אותם. היתה לי תקופה טובה בנבחרת אבל עכשיו היא נגמרה".

היגוואין ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ארגנטינה בפברואר 2008 במשחק ידידות נגד גוואטמלה, וכבש שני שערים בניצחון 0:5. ההופעה הראשונה שלו במסגרת רשמית היתה במוקדמות מונדיאל 2010 נגד פרו באוקטובר 2009, והוא כבש בדרך לניצחון 1:2. בסך הכל הוא רשם 75 הופעות במדים הלאומיים וכבש 31 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי