ליאו מסי בראיון: "הבן שלי שאל אותי – 'אבא, למה הורגים אותך בארגנטינה'?"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

אחרי החזרה לנבחרת וההפסד 3:1 לוונצואלה, הפרעוש דיבר במולדתו ותקף: "ממציאים עליי דברים ואני יוצא בן זונה, אבל בני משפחתי סובלים מכל השקרים שנכתבים". הכישלון במונדיאל: "רציתי להיעלם ולברוח"

(גודל טקסט)
"אני רוצה לזכות בתואר עם נבחרת ארגנטינה ואני מתכנן לקחת חלק בכל המשחקים החשובים שיהיו בעתיד. הרבה אנשים, ביניהם גם בני משפחתי וחבריי הקרובים, אמרו לי לא לחזור. אפילו הבן שלי פנה אליי ושאל: 'אבא, למה הורגים אותך בארגנטינה'?"


אחרי יותר משמונה חודשי היעדרות, ליאו מסי חזר בשבוע שעבר לנבחרת ארגנטינה ולא הצליח למנוע הפסד מביש 3:1 לוונצואלה במשחק הכנה לקראת הקופה אמריקה. הערב (שישי) הפרעוש העניק לתחנת רדיו במולדתו ראיון נרחב בו דיבר על הכל.


הביקורות: "זה מכעיס אותי כי אנשים מאמינים לדברים שקריים שנכתבים. זה נהיה טרנד להעביר עליי ביקורת, ממציאים עליי הרבה מאוד שטויות וזה לא מפתיע אותי שאוהבים לדבר. אומרים שאני קובע את ההרכבים. יש לי חברים ובני משפחה שסובלים מהשקרים שנכתבים וחבל לי שאנשים קונים את זה. אומרים שאני לא רוצה לשחק בנבחרת ארגנטינה ובסוף אני זה שיוצא בן זונה". 


פסק הזמן שלקח לאחר המונדיאל
: "אחרי גביע העולם לא דיברתי עם אף אחד עד שסקאלוני התקשר אליי בעצמו כמה פעמים וסיפר על הפרויקט החדש. לא דיברתי עם אף אחד על עתידי בנבחרת ארגנטינה עד שהוא מונה. רציתי להיעלם ולברוח, התבודדתי קצת והתרחקתי מהנבחרת. ביליתי לצד המשפחה במטרה לשכוח מהכל".



"בסוף אני זה שיוצא בן זונה" (AFP)


המחויבות שלו לנבחרת: "השחקנים לא תמיד אומרים שהם אוהבים את הנבחרת, אני לא אחד שמדבר על זה כמו אחרים. שחקני כדורגל הם מקצוענים ואני מגיע לשחק עבור ארגנטינה כי אני רוצה ולא כי מישהו מכריח אותי".


ההדחה מול צרפת: "זה היה קשה, ההפסד הכי קשה שנאלצתי להשלים אותו. הכל לא עבד לנו טוב מתחילת המונדיאל, זה היה מורכב מאוד. אם לא היינו עוברים את הסיבוב הראשון, זה היה אחד הכישלונות הגדולים בתולדות ארגנטינה".


המשך דרכו בארגנטינה: "הכל היה שונה אם היינו זוכים במונדיאל בברזיל. בכל מקרה, נבחרת ארגנטינה צריך להיות מעל הכל תמיד. השחקנים עשו הכל בשביל לזכות בטורנירים, אבל זה לא עבד לנו גם בגביע העולם וגם בקופה אמריקה. מי שלא רוצה אותי בנבחרת ולא חסרים כאלה, יצטרך להחזיק מעמד כי אני פה".


נושא הפנדלים
: "החמצתי הרבה במהלך הקריירה שלי, אבל אני ממשיך להתאמן על בעיטות מהנקודה הלבנה בכל אימון ותמיד מנסה ורוצה להשתפר. אף פעם לא הרגשתי שהמספר "10" הוא מעמסה עבורי".



על האפשרות למפגש בינו לבין רונאלדו בגמר ליגת האלופות: "אני רוחש המון כבוד ליובנטוס, שהיא תמיד קבוצה תחרותית וטובה. עכשיו, עם רונאלדו, הם אפילו יותר טובים ממה שהם היו".

Leo Messi speaking to Club 947FM: "My son asked me, dad why do they crucify you in Argentina?" https://t.co/HDXqOXKJ3Mpic.twitter.com/znhaYw0Zfp

— AS English (@English_AS) March 29, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי