וואקמה מאוכזב: "לא קיבלתי הזדמנות נוספת להוכיח את עצמי"

טוני וואקמה
טוני וואקמה | AFP

לאחר שכבש את השער התשיעי שלו בליגה הטורקית, אקס הפועל באר שבע שיתף בראיון על אכזבתו מכך שהוא לא ממש נספר בנבחרת ניגריה: "משחק אחד לא צריך להכריע את הקריירה הבינלאומית שלי"

(גודל טקסט)

אחרי שכבש ובישל ב-1:4 הגדול של טרבזונספור על אנטליהספור, טוני וואקמה, אקס הפועל באר שבע, מאמין שמגיעה לו הזדמנות נוספת בנבחרת ניגריה. לאחר שרשם במדים הלאומיים רק הופעה אחת במוקדמות המונדיאל נגד אלג'יריה, הוא נופה מהסגל לפני תחילת הטורניר שנערך בקיץ ברוסיה.

וואקמה דחה הצעות כספיות גדולות מסין כדי להישאר תחרותי באירופה, והוא הצטרף למועדון הטורקי טרבזונספור באוגוסט. למרות שהשחקן בן ה-30 מגלה יכולה גבוהה בליגה הטורקית שם הוא כבש כבר תשעה שערים והוסיף חמישה בישולים העונה, הוא עדיין זוכה להתעלמות ולא מקבל זימון לנבחרתו.

בראיון ל-BBC אמר וואקמה: "זה הכדורגל, לפעמים דברים לא תמיד עובדים כמתוכנן ולא משנה כמה קשה אתה מנסה. יש שחקנים שקיבלו הזדמנות נוספת גם אם לא הבריקו בהופעה הראשונה שלהם בנבחרת, אני לא קיבלתי הזדמנות נוספת כדי להוכיח את עצמי. משחק אחד לא צריך להכריע את הקריירה הבינלאומית שלי".


טוני וואקמה. "לא תמיד דברים עובדים כמתוכנן" (AFP)

השחקן שזכה בשלוש אליפויות עם הפועל באר שבע טוען שהעובדה שהוא משחק בליגה פחות זוהרת אולי מסבירה את ההתעלמות ממנו: "כנראה זה קשור לכך שאני לא משחק בליגה גדולה או במועדונים אירופיים גדולים. אולי אם הייתי משחק במועדון באנגליה, בספרד, באיטליה או בצרפת אז דברים היו נראים אחרת".

יחד עם זאת, ולמרות הרצון הגדול לייצג את מולדתו, וואקמה נשמע שמח בחלקו: "זה היה חלום ילדות שהתגשם כאשר שיחקתי עבור ניגריה ואני תמיד אתמוך בשחקנים שנבחרו על ידי המאמן. באופן אישי, אני מאושר מהחיים והקריירה שלי. אם אקבל סיכוי נוסף לשחק בנבחרת זה יהיה מצוין, אבל אם לא אני אמשיך להישאר מאושר במועדון שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי