צפו: אנטוורפן ורפאלוב ירדו למקום ה-4, גנק זכתה באליפות

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Gettyimages

הישראלי שיחק 71 דקות ב-2:1 נגד גנט וקבוצתו תצטרך לנצח את האלופה היוצאת קלאב ברוז' ולקוות למעידה של סטנדרד ליאז' במחזור סיום כדי להעפיל לליגה האירופית. הכחולים-לבנים זכו בתואר לראשונה מאז 2011

(גודל טקסט)
 בליגה הבלגית שוחק הערב המחזור התשיעי בפלייאוף העליון ובסיומו הבטיחה גנק את הזכייה באליפות, לאחר שסגניתה קלאב ברוז' נכנעה לסטנדרד ליאז' בתוצאה 1:0 ובכך גדל הפער מהמוליכה ל-4 נקודות, בעוד נותרו שלוש נקודות בלבד בקופה. זוהי האליפות הרביעית בתולדותיה של גנק והראשונה מאז 2011, אז כיכב במדיה אליניב ברדה.


קשרה של סטנדרד ליאז', רזבאן מארין הרומני, חרץ את גורלן של שתי המתחרות עם שער בדקה ה-68. במקביל, האלופה הנכנסת סיימה בתיקו 1:1 בלבד במשחקה מול אנדרלכט, אך כאמור בעקבות הפסדה של ברוז' פתחה פער שהשיב רשמית את תואר האליפות לעיר לראשונה מאז 2011.


עוד הערב בליגה הבלגית, ליאור רפאלוב פתח בהרכב ושיחק 71 דקות ב-2:1 של אנטוורפן מול גנט (לחצו כאן וצפו בתקציר המשחק). שער עצמי של דילן ברון בדקה ה-38 העלה את אנטוורפן ליתרון, אך ג'ונתן דיוויד איזן בדקה ה-45 ועמוק בתוספת הזמן הושלם המהפך של האורחים משער של אלכסנדר סורלוט, שלמעשה הורידו את הישראלי וקבוצתו למקום הרביעי והמשמעות היא שהם כרגע מפגרים אחר ליאז' רק בעקבות מאזן המשחקים ביניהן. כדי להעפיל לליגה האירופית הם יצטרכו לקחת נקודות במשחק החוץ בברוז' מהאלופה היוצאת ובמקביל לקוות למעידה של ליאז' אצל האלופה גנק.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי