לוקומוטיב מוסקבה, א.א.ל. לימסול, רייקה וסלביה פראג זכו בגביעים המקומיים

שחקני לוקומוטיב מוסקבה
שחקני לוקומוטיב מוסקבה | AFP

האלופה היוצאת מרוסיה ניצחה 0:1 את אוראל והשלימה הנפה שנייה בתוך שלוש עונות, סגנית אלופת קרואטיה הרסה לדינמו זאגרב עם 1:3 את חלומות הדאבל מרשים. אפואל נעצרה בגמר לאחר 2:0, המועדון הצ'כי שמר על התואר

(גודל טקסט)
לקראת תום עונת 2018/19 בליגות השונות ברחבי אירופה, ברוסיה, קפריסין, קרואטיה ובצ'כיה קיימו הערב (רביעי) שיחקו את שלב הגמר והמשותף בשלושת מותך ארבעת המשחקים קיבלנו זוכות חדשות.


* ברוסיה האלופה היוצאת שסיימה את הליגה במקום השני אחרי זניט, לוקומוטיב מוסקבה פגשה את אוראל שהגיעה בפעם הראשונה למעמד. הקבוצה מבירת רוסיה ניצחה 0:1 לאחר שער של דמיטרי בארינוב בדקה ה-27 שהבטיח גביע שני ללוקומוטיב בתוך שלוש עונות.




* בגביע הקרואטי פגשה האלופה הגאה דינמו זאגרב את סגניתה רייקה במטרה להשלים דאבל שני ברציפות. אבל לרייקה היו תוכנית משלה והיא השיגה 1:3 גדול לאחר שערים של זוראן קברזיץ', טיבור חלילוביץ' ואנטוניו צ'ולאק. מיסלאב אורשיץ' כבש לזכות האלופה, הכישרון הצעיר דני אולמו החמיץ מהנקודה הלבנה.




* גם בקפריסין התרחשה הפתעה כאשר א.א.ל. לימסול גברה על האלופה אפואל ניקוסיה וזכתה בגביע ראשון אחרי 30 שנה. דוסה ג'וניור ומרקו אדמוביץ' היו אחראיים על החגיגות בעיר לימסול.


* הקבוצה היחידה הערב ששמרה על התואר משנה שעברה הייתה סלביה פראג שהשלימה דאבל שלישי בתולדותיה לאחר 0:2 נגד באניק אוסטרבה. את השערים במשחק כבשו תומאש סוצ'ק ולוקרס מאסופוסט.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי