צפו: ניימאר התלונן על כאבים בברכו באימון נבחרת ברזיל

ניימאר
ניימאר | AFP

חשש לכשירותו של הכוכב שהקדים את חזרתו מפריז כדי להיות שותף להכנות הסלסאו לקופה אמריקה, אחרי שחש "אי נוחות" לפי הודעת ההתאחדות הברזילאית שלעת עתה שללה אפשרות של פציעה

(גודל טקסט)
שעות ספורות לאחר הדיווח הלילי על כך שברצלונה פתחה במו"מ להחזרת ניימאר, בברזיל דואגים למצבו של כוכב פריז סן ז'רמן והנבחרת. ניימאר כידוע חזר השבוע לברזיל כדי להצטרף להכנות הסלסאו לקופה אמריקה, הטורניר אותו המדינה מארחת הקיץ, אלא שתמונות מהאימון שנערך אתמול הלחיצו עד מאוד את ראשי ואוהדי הנבחרת.


ההתאחדות הברזילאית אמנם מיהרה להבהיר שהחלוץ שב לאימון לאחר מספר דקות וכי לא מדובר בפציעה, אבל ניימאר בכל זאת סובל מכאבים ורק ביממה הקרובה תתקבל החלטה אם להשיבו לאימונים באופן מיידי וייתכן אף שייערכו בדיקות נוספות אם יהיה צורך לאחר שחש "אי נוחות", לפי ההודעה הרשמית. ניימאר נראה סובל מכאבים בברכו השמאלית לאחר ניסיון להבקיע באימון, אבל לפחות על פי הבדיקות הראשוניות לא נמצאה פגיעה באיזור. 


כזכור, רק אתמול, עוד לפני אותו אימון, הודיעו ראשי נבחרת ברזיל כי את סרט הקפטן בקופה אמריקה יענוד דני אלבס, אחרי שבמונדיאל האחרון בצרפת הקפטן נע בין מרסלו לטיאגו סילבה, בעוד ב-2014 היה זה ניימאר שזכה לאמון מהמאמן דאז דונגה והוביל את הסלסאו עם הסרט על זרועו. ברזיל תשחק בשבוע הבא נגד קטאר ולאחר מכן מול הונדורס כהכנה לקופה אמריקה, שם תפגוש בשלב הבתים את בוליביה, פרו ו-ונצואלה.


ANOTHER injury for Neymar?

: Canal WAMO pic.twitter.com/pVdr6j8EDg

— Goal (@goal) May 28, 2019


אגב, עוד לפני שהתלונן על כאבים והתקשה להתאמן, ניימאר גם היה מעורב ברגע שספק אם הוסיף לתדמיתו: הקשר בן ה-19 ווברטון מקרוזיירו הצליח להשחיל בין רגליו של הכוכב, שבתגובה מיהר להפיל את יריבו לקרקע ואפילו לא נשאר כדי להתנצל. מה אתם אומרים על כך?


Imagine o diálogo:

– E aí, meu filho, como foi o treino com a Seleção? Fez gol?

– Não, mas dei uma caneta no Neymar…

Veja quem foi o autor do lance ==>https://t.co/rRxfLytytPpic.twitter.com/mMRxFD0vcX

— globoesportecom (@globoesportecom) May 28, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי