בשיניים: שער עצמי בדקה ה-89 נתן למרוקו 0:1 על נמיביה

חאקים זייך
חאקים זייך | טוויטר

למרות נוכחותם של זייך, חכימי ובנעטיה הנבחרת מהרי האטלס לא הצליחה לכבוש עד דקות הסיום, אז איטמונואה קימואינה ניסה להרחיק אבל בעט לשערו שלו. הנמיבים נשארו עם המחמאות על משחק לוחמי אבל ירדו מאוכזבים

(גודל טקסט)
גביע אפריקה נכנס היום (ראשון) ליומו השלישי, עם שלושה משחקים בשלב הבתים. מרוקו היתה זקוקה לשער עצמי דרמטי כדי לנצח 0:1 את נמיביה, סנגל לא התקשתה בדרך ל-0:2 על טנזניה ואלג'יריה השיגה את אותה תוצאה נגד קניה.


מרוקו – נמיביה 0:1
המרוקאים מקווים להגיע רחוק הפעם, ואולי להניף את התואר לראשונה מאז 1976. אחרי הכל, יש להם שורת כוכבים חזקה שכוללת את חאקים זייך מאייאקס, אשרף חכימי מדורטמונד ומהדי בנעטיה שכיכב עד לא מזמן ביובנטוס, וזה יותר מאשר לכל נבחרת אחרת באפריקה. ההגרלה הקלה שקיבלה בשלב הבתים היתה אמורה לסלול את דרכה מהר לשמינית הגמר, אבל מתברר שלא מספיק שמות גדולים – צריך גם כימיה. אחרי שני הפסדים במשחקי ההכנה בתחילת החודש, הנבחרת מצפון היבשת התקשתה נמיביה שנחשבת לחלשה במיוחד ומדורגת רק במקום ה-113 בדירוג פיפ"א.


מרוקו תקפה יותר, כשנאביל דיראר מפנרבחצ'ה היה אחראי על החמצה ענקית בדקה ה-11, אבל הנמיבים לא נבהלו והגנו היטב על השער. הנבחרת הקטנה, שהעפילה לטורניר לראשונה מאז 2010 ומעולם לא עברה את הסיבוב הראשון, הציגה משחק לוחמני וגם סיכנה את השער של בונו, אבל בעצמה לא הצליחה לעלות ליתרון. היא קיוותה עוד להסתפק ב-0:0 מכובד, אבל המזל היה לרעתה. בדקה ה-89 קיבלו המרוקאים כדור חופשי, שהסתובב בצורה מסוכנת לתוך הרחבה. איטמונואה קימואינה ניסה להרחיק, אבל בעט לכיוון הלא נכון וכבש שער עצמי אומלל.




מרוקו תפגוש ביום שישי את חוף השנהב, הפייבוריטית השנייה לעלות מבית ד', ותקווה להציג משחק מדויק יותר מזה ששיחקה הפעם. נמיביה, לעומת זאת, תנסה להפתיע את דרום אפריקה עם ניצחון ואולי להציב את עצמה בעמדה טובה יותר לעלות בפעם הראשונה בתולדותיה לשמינית הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי