אניימה מתכנן לחזור בגיל 36: "קיימת בי תשוקה לכדורגל"

וינסנט אניימה
וינסנט אניימה | Gettyimages

השוער הניגרי לא עמד בין הקורות מאז אפריל 2017, אך הוא מסרב לפרוש: "רציתי לנוח אחרי שליל התירה את החוזה שלי, הנציגים שלי כבר מנהלים מגעים מול קבוצה בצרפת. לא עבר לי בראש לתלות את הכפפות"

קבוצות: ליל
(גודל טקסט)

כשנה לאחר ששוחרר מליל הצרפתית, וינסנט אניימה מתכנן לחזור לשחק כדורגל. "אני רוצה לשוב, עדיין קיימת בי תשוקה ואני מקווה שאמצא בקרוב קבוצה חדשה", סיפר השוער בן ה-36.

הפעם האחרונה בה אניימה שיחק הייתה אי שם באפריל 2017, ובקיץ 2018 הוא שוחרר רשמית מליל. "אחרי שהמועדון החליט להתיר את החוזה שלי, נשארתי בבית והבנתי שעכשיו זה הזמן שלי לנוח", הסביר אניימה.

פרישה מכדורגל: "זה אפילו לא עבר לי בראש, זה לא משהו שנמצא בלקסיקון שלי. הנציגים שלי כבר מנהלים מגעים לגבי העונה הקרובה. התחילו דיבורים מול קבוצה מצרפת, אני מעדיף להישאר כי משפחתי גרה פה והמטרה שלנו היא להמשיך כאן זמן רב ככל האפשר. אם אמצא משהו בצרפת זה יהיה מושלם, אבל כל האפשרויות פתוחות".

אניימה הצטרף לבני יהודה ב-2005 וכעבור שנתיים חתם בהפועל תל אביב, איתה זכה באליפות, שני גביעים, תואר כדורגלן עונת 2008/09 בישראל ורשם השתתפות היסטורית בשלב הבתים של ליגת האלופות. ב-2011 עבר הניגרי לליל, שהשאילה אותו כעבור שנה למכבי תל אביב אותה הוביל לזכייה באליפות ובסיום אותה עונה הוא שב לצרפת.


לא מתכוון לתלות את הכפפות. וינסנט אניימה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי