אליפות אפריקה: מרוקו בשמינית הגמר, מאלי קרובה לשם

מארגה נשמר על ידי שחירי וברון
מארגה נשמר על ידי שחירי וברון | FADEL SENNA/AFP/Getty Images

אריות האטלס ניצחו 0:1 את חוף השנהב והם בראש בית ארבע עם מלוא שש הנקודות, הנשרים נפרדו מתוניסיה ב-1:1 והם מוליכים בראש בית חמש. ב-23:00 דרום אפריקה מול נמיביה

(גודל טקסט)

שלושה משחקים ייערכו הערב (שישי) באליפות אפריקה. בראשון שבהם, נפרדו אחר הצהריים מאלי ותוניסיה בתיקו 1:1. מרוקו ניצחה בהמשך 0:1 את חוף השנהב והבטיחה את מקומה בשמינית הגמר. ב-23:00 דרום אפריקה תשחק נגד נמיביה.

מאלי – תוניסיה 1:1
מאלי מוליכה את בית 5 באליפות אפריקה עם ארבע נקודות משני משחקים, אחרי שאחר הצהריים (שישי), נפרדה בתיקו 1:1 במשחקה מול תוניסיה. תוניסיה במקום השני עם שתי נקודות משתי תוצאות תיקו 1:1 שרשמה עד כה בטורניר הנערך במצרים. דיאדי סמאסקו העלה את מאלי ליתרון 0:1 בדקה ה-60, ווהבי חזרי השווה בדקה ה-70 בכדור חופשי נהדר מ-20 מטרים, שפגע בדרכו לשער בכתפו של שחקן יריב.

 מרוקו – חוף השנהב 0:1
מרוקו פגשה את חוף השנהב במחזור השני של בית ארבע, ניצחה 0:1 והיא בראש הבית עם מלוא שש הנקודות, חוף השנהב שנייה עם שלוש נקודות. שתי הנבחרות ניצחו במשחק הראשון של הבית, כשחוף השנהב גברה על דרום אפריקה 0:1, ואילו מרוקו ניצחה את נמיביה באותה תוצאה.


שחקני מרוקו חוגגים (gettyimages)

המנצחת עלתה ל-0:1 בדקה ה-23, אחרי שהייתה טובה יותר מהפתיחה. אמראבט שלח כדור נהדר אל עין-נאסירי, שלא התבלבל מול השוער גבואו וכבש את השער היחיד במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי