מה יעשה אוגו? כך הועדף על פניו אובי מיקל בטרבזונספור

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

אקס הפועל באר שבע "הפסיד בקרב על מקום בטרבזונספור" לפי התקשורת הניגרית, אבל מסתבר שהשיקול לצירוף קשר העבר של צ'לסי לא היה מקצועי בלבד

(גודל טקסט)

יומיים לאחר שטרבזונספור הודיעה על החתמתו של קשר נבחרת ניגריה ג'ון אובי מיקל, הבוקר חשפו בטורקיה כיצד מצא את עצמו הקשר בן ה-32 שעזב את מידלסברו בקבוצה הטורקית – ולא ג'ון אוגו, שנפרד מהפועל באר שבע ובמשך חודשים, כולל שבועותיו האחרונים בישראל, והייתה תמימות דעים בנוגע להצטרפותו לקבוצה.

מסתבר, כך לפי "SCORENigeria", שבזמן שטוני וואקמה קיווה לצרף לקבוצה את חברו מהפועל באר שבע, קשר ניגרי אחר של טרבונזוספור, שחקן הנבחרת אוג'ני אונאזי, היה מי שדחף לצרף דווקא את אובי מיקל ולא את אוגו בן ה-31, שכידוע בימים אלה נמצא לצדו עם נבחרת ניגריה באליפות אפריקה במצרים וכעת "הפסיד בקרב הטיטאנים על המקום בטרבזונספור".

שניהם קשרים אחוריים שסיימו את חוזיהם, אך ברור שהרזומה של אובי מיקל טוב משמעותית: אמנם בעונה האחרונה הוא התקשה בצ'מפיונשיפ ואליה הוא הגיע אחרי עונה וחצי בטיינג'ין טדה הסינית שם לא הרשים, אבל בעברו שיחק לא פחות מ-9 שנים בצ'לסי והיה שחקן משמעותי בקבוצה שלאורך השנים זכתה באליפות אנגליה, בגביע האנגלי וגם בליגת האלופות.

אונאזי צוטט בניגריה כך: "היה לי חלק גדול בצירוף אובי מיקל לטרבזונספור, מדובר בחבר ילדות שלי". הקשר גם סיפר, כנראה לאור הידיעה כי וואקמה קיווה שאוגו יגיע, ששיתוף הפעולה ביניהם יאפשר לוואקמה לשפר את מספריו ולקחת את טרבזונספור צעד אחד קדימה. לוואקמה בעונת הבכורה בטורקיה היו לא פחות מ-10 שערים ו-10 בישולים רק במסגרת הליגה ובקבוצתו כבר סיפרו כי נדחו עבורו הצעות בארבעה מיליון יורו, שחוזהו שודרג ושסעיף השחרור עלה ל-8 מיליון יורו.


וואקמה. השת"פ שנעשה על חשבונו דווקא יעזור? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי