צפו: סיטי עלתה לגמר 'הפרמיירליג באסיה' לאחר 1:4 על ווסטהאם

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Lintao Zhang/Getty Images

נובל העלה את הפטישים ליתרון מפנדל, אבל דויד סילבה ואנמצ'ה הפכו את התוצאה תוך 10 דקות. סטרלינג שעלה במחצית השנייה סגר את הסיפור עם צמד. האלופה תפגוש את וולבס בגמר הגביע הידידותי. 0:4 ליונייטד על לידס

(גודל טקסט)
משחקי קדם העונה של הקבוצות האנגליות נמשכו גם היום (רביעי) כשבמוקד שתי הקבוצות מהעיר מנצ'סטר שהשיגו ניצחונות קלילים. מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 ווסטהאם בחצי גמר 'טורניר הפרמיירליג באסיה', ומנצ'סטר יונייטד דרסה 0:4 את לידס ומרסלו ביילסה.


מנצ'סטר סיטי – ווסטהאם 1:4
שתי הקבוצות האנגלית הגיעו למשחק הידידות בשנחאי בידיעה שמנצחת תפגוש את וולבס שהביסה קודם לכן 0:4 ניוקאסל. הקבוצה הלונדונית שסומנה כיריבה הנחותה יותר בהתמודדות עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-26 יד ברחבה של חוסה אנחל אסמוריס בניסיון חטיפה לפליפה אנרסון. מארק נובל הוותיק לא התבלבל והעלה וקבע 0:1.


סיטי התרגשה מהפיגור המוקדם והפכה את התוצאה תוך 10 דקות בלבד – דויד סילבה קיבל כדור נפלא מבן ארצו אדריאן ברנבה בן ה-18 השתלט על החזה וסיים באלגנטיות, ולוקאס אנמצ'ה קבע את ה-1:2 בפנדל. ראחים סטלרינג עלה לשחק במחצית השנייה וקבע את תוצאת המשחק עם צמד נהדר לאחר בישולים של לירוי סאנה (59) וקווין דה בריינה (72).




כאמור התכולים יפגשו במשחק הגמר את וולבס, ישחקו ביום שבת (14:20, שידור ישיר בספורט3), מיד לאחר המשחק על המקום השלישי בין ווסטהאם לניוקאסל (11:50, שידור ישיר בספורט4) שיקוו לסיום את מסע המשחקים בטעם טוב יותר.


מנצ'סטר יונייטד – לידס 0:4
במשחק הכנה מוקדם, השדים האדומים אירחו את לידס ששוב סיימה עונה באכזבה ללא כרטיס לפרמיירליג. סולשיאר עלה עם הרכב ניסיוני שכלל הופעות בכורה לדניאל ג'יימס וארון ואן ביסאקה, וגם עם החלוץ הצעיר מייסון גרינווד בן ה-17. גרינווד היה זה שכבש את השער הראשון, כבר בדקה השביעית, ו-20 דקות לאחר מכן היה זה מרכוס ראשפורד שהשחיל פנימה.


גם דניאל ג'ונס הצטרף לחגיגה, עם שער בדקה ה-51, ולקינוח הוסיף אנתוני מרסיאל בפנדל את הרביעי (69). גרינווד עצמו הצטיין במחצית הראשונה לפני שהוחלף בטהיט צ'ונג, וסולשיאר אמר עליו בסיום: "הוא ילד כשרוני. אני לא אופתע אם הוא יעשה דברים גדולים העונה. יכול להיות שהוא אפילו יפתח נגד צ'לסי במחזור הפתיחה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי