צפו בתקציר: ארסנל גברה 1:2 על באיירן מינכן בגביע האלופות

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | MARK RALSTON/Gettyimages

התותחנים לא הרשימו, אבל עצמי של פוזננסקי (49) ושער בדקות הסיום של אדי נקטיה (88) נתן להם ניצחון בפתיחת טורניר הידידות. לבנדובסקי (71) איזן זמנית בנגיחה נפלאה

(גודל טקסט)

עונת 2019/20 מתקרבת בצעדי ענק, ואפשר לחוש זאת לפי העובדה שרוב הקבוצות הגדולות באירופה נמצאות בכלל בארצות הברית, במסע משחקי הכנה ששיאם בטורניר "גביע האלופות". אחרי שפיורנטינה גברה 1:2 על גוואדלחרה, הבוקר (חמישי) נפגשו ארסנל ובאיירן מינכן למשחק שהסתיים בניצחונם של האנגלים 1:2.

הפתיחה התאפיינה בלא מעט החמצות משני הצדדים, כשבצד אחד ברנד לנו מציל כדור קשה של תומאס מולר, ובצד השני מסוט אוזיל – שנשאר בקבוצה לאחר עוד קיץת של שמועות על עזיבה – מפספס בעיטה מבטיחה ושולח אותה מחוץ למסגרת. חוסר המזל נמשך גם בפתיחת המחצית השנייה, אלא שאז הוא הסתיים בשער – בדקה ה-49 ארסנל יצאה להתקפה ואובמיאנג ניסה למצוא שחקן במרכז הרחבה, אבל עוד לפני שהכדור הספיק להגיע לשם, הוא הוסט על ידי לואיס פוזננסקי הצעיר שכבש שער עצמי.

לבאיירן מינכן, שהיתה טובה יותר באופן כללי לאורך המשחק, לקח זמן להתאושש. רק בדקה ה-71 היא הצליחה למצוא את השער – בעזרתו האדיבה של מי אם לא רוברט לבנדובסקי. סרג' גנאברי מצא את חלוץ נבחרת פולין לבדו ברחבה, והאחרון התרומם ונגח פנימה את השוויון. הבווארים ניסו למצוא את המהפך לקראת הסיום, אבל הפקירו את ההגנה ובדקה ה-88 היה זה אדי נקטיה שניצל חוסר ריכוז ברחבה וסיים דאבל פאס יפה עם דחיקה לשער שקבעה 1:2 וניצחון לארסנל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי