זלאטן: "ב-MLS אני כמו פרארי בתוך קבוצה של פיאט"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Gettyimages

לקראת הדרבי של לוס אנג'לס, הענק השבדי חימם את האווירה עם אמירה צבעונית ועקץ את מלך השערים של הליגה, קרלוס ולה: "אני יותר טוב ממנו. הוא בשיאו והוא משחק כאן, אני הייתי באירופה בגיל הזה"

(גודל טקסט)

לזלאטן איברהימוביץ' תמיד יש מה להגיד. לקראת הדרבי של עיר המלאכים, שייערך מחר לפנות בוקר (שבת, שידור ישיר בספורט4 החל מ-6:00) בין ל.א גלאקסי שלו לבין מוליכת הטבלה לוס אנג'לס FC במחזור ה-20 של ה-MLS, הענק השבדי דאג לחמם את האווירה בראיון ל-ESPN, עם השוואה מעניינת בינו לבין שאר הליגה והערה עוקצנית לכיוונו של החלוץ היריב, מלך השערים של הליגה קרלוס ולה.

"אם להיות כן, ה-MLS לא ברמה של אירופה", אמר איברהימוביץ' ותיאר את זה בצורה צבעונית, "לפני כן שיחקתי עם שחקנים ברמה שלי, או קרוב לזה, מה שעזר למשחק לזרום יותר. כאן אני כמו פרארי בתוך קבוצה של פיאט. והפרארי יכול להפוך לפיאט, או שהפיאט יהפכו לפרארי".

זלאטן, שנבחר לא מכבר לשחקן הטוב ב-MLS, כבש העונה 13 שערים והוסיף שלושה בישולים ב-16 ההופעות שערך במדי הגלאקסי, אבל לאחר 20 מחזורים היריבה העירונית מוליכה את הליגה בפער של 12 נקודות מעל קבוצתו, הרבה בזכות 19 שערים ו-12 בישולים של קרלוס ולה. "איברה" נשאל אם הוא עדיין חושב שהוא יותר טוב מהמקסיקני ולא היסס: "בהרבה. אם בשיאו, בן כמה הוא – 29? והוא משחק ב-MLS. אני בגיל 29 הייתי באירופה. הבדל גדול".

עם זאת, הוא גם ידע לפרגן לוולה: "הוא אפקטיבי, מבקיע ומבשל. הוא חשוב עבור קבוצתו וכנראה שגם עבור הליגה. אני מנסה לעשות את אותו הדבר, אבל להתחרות איתו? אין לזה חשיבות".

כמו פרארי בין קבוצה של פיאט. זלאטן איברהימוביץ' (Gettyimages)
כמו פרארי בין קבוצה של פיאט. זלאטן איברהימוביץ' (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי