התובע המחוזי הודיע: רונאלדו לא יועמד לדין באשמת אונס

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

כעשור לאחר המקרה עליו התלוננה קת'רין מאיורגה, המשרד בלאס וגאס האחראי על חקירת הפרשה סגר את ההליך הפלילי כלפי הכוכב הפורטוגלי: "ההאשמות לא יכולות להיות מוכחות". ההליך האזרחי עדיין פתוח

(גודל טקסט)

האם כריסטיאנו רונאלדו יכול סוף סוף לנוח? משרד התובע המחוזי בלאס וגאס הודיע הערב (שני) כי הכוכב הפורטוגלי לא יורשע באונס בו הואשם לפני כשנה. כזכור, בספטמבר 2018 הוגשה תלונה כנגד רונאלדו לפיה הוא אנס בחורה בשם קת'רין מאיורגה ב-2009 אותה הזמין לחדרו במלון בעיר, ואז החל תהליך של תביעה אזרחית.

CR7 עצמו, כמובן, הכחיש את ההאשמות, וכיום נראה שיש לו גיבוי מצד התובע המחוזי. "משרד התובע של מחוז קלארק דוחה את ההאשמות נגד כריסטיאנו רונאלדו", נכתב בהודעה, "בנוגע לתקיפה מינית לפני 10 שנים. לאחר שהוגשה תלונה ביוני 2009, חוקרי תקיפות מיניות יצרו קשר עם המתלוננת אך זו סירבה להסגיר את זהות האדם שתקף אותה. מסיבות אלה החקירה נסגרה".

"ב-2018, המתלוננת יצרה קשר עם משטרת לאס וגאס ומסרה את שמו של כריסטיאנו רונאלדו בתור התוקף. המשטרה חקרה את הטענות, אך בהתחשב בכל הנסיבות והראיות ההאשמות נגד רונאלדו בנוגע לתקפיה מינית לא יכולות להיות מוכחות. הליך פלילי לא יינקט".

אגב, למרות שההליך הפלילי נסגר, ההליך האזרחי כלפי כוכב יובנטוס עדיין עומד והדבר נתון לעורכי דינו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי