צפו בתקציר: ליברפול נפרדה מארה"ב עם 2:2 נגד ספורטינג

אנדי רוברטסון, פרדי מונטרו
אנדי רוברטסון, פרדי מונטרו | Al Bello/Getty Images

אלופת אירופה סיימה את מסע המשחקים באמריקה ללא ניצחון. ברונו פרננדש בלט מעל כולם עם שער (4) ובישול. דיבוק אוריגי (20) וג'ורג'יניו ווינאלדום (44) הפכו את התוצאה, אך וונדל קבע את תוצאת המשחק (53)

(גודל טקסט)
ליברפול סיימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את מסע המשחקים בארצות הברית, כשנפגשה עם ספורטינג ליסבון הפורטוגלית בניו יורק. הקשר ברונו פרננדש, שנמצא על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד, היה השחקן הלוהט על כר הדשא, עם שער בפתיחת המשחק (4) ובישול. האנגלים הצליחו להפוך את הפיגור המוקדם בעזרת סיומת נהדרת של דיבוק אוריגי (20), ושער של ג'ורג'יניו וויינאלדום (44), עם מעט עזרה מההגנה היריבה. המילה האחרונה הייתה של הקשר הברזילאי וונדל (53), שקבע גם את תוצאת הסיום.


יורגן קלופ בחר לפתוח בשער עם סימון מיניולה הבלגי, שביצע טעות ענקית בדקות הפתיחה, ואפשר לפורטוגלים לעלות ליתרון לא צפוי. אלופת אירופה התאוששה לאחר מכן, וסיפקה יכולת שיותר מוכרת לה, ואף עלתה ליתרון בעזרת שני שחקני החוד במשחק – וויינאלדום ואוריגי. בהמשך המשחק, המאמן הגרמני העניק דקות גם להארי ווילסון הצעיר, שהיה מכוכבי דרבי קאונטי בעונה החולפת, אך הקבוצה ממרסיסייד ספגה את השיוויון ונפרדה מארה"ב ללא ניצחון אחד.


מן העבר השני, ספורטינג ליסבון של המאמן מרסל קייזר ההולנדי הרשימה על כר הדשא, בניצוחו של פרננדש, שעשוי לככב בקרוב באולד טראפורד. לאחר שאיבדו את היתרון שהחזיקו, הירוקים מבירת פורטוגל גילו אופי רב והצליחו לכפות שיוויון ולצאת עם המחמאות לקראת משחק ההכנה האחרון שלהם נגד ולנסיה בעוד כשלושה ימים.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי