צפו בתקציר: מרסיאל וגומש כבשו ב-1:2 של יונייטד על טוטנהאם

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Fred Lee/Getty Images

השדים האדומים נהנו משער ניצחון של אנחל גומס הצעיר (80) בדרך לניצחון רביעי במשחקי ההכנה. אנתוני מרסיאל היה הראשון לכבוש (21) בהתמודדות, ולוקאס מורה (65) השווה את התוצאה באופן זמני

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד ניצחה היום (חמישי) 1:2 את טוטנהאם בשנגחאי, במסגרת המחזור השני בטורניר הצ'מפיונס קאפ. עד עתה, למרות שמיעטה לבצע שינויים בסגל, יונייטד שומרת על מאזן מושלם עם ארבעה משחקים במשחקי ההכנה. אולה גונאר סולשיאר בחר להעניק את חולצת ההרכב למייסון גרינווד, ילד הפלא האנגלי שכבש את שער הניצחון נגד אינטר במחזור הראשון. פול פוגבה פתח גם הוא, ואילו רומלו לוקאקו נותר שוב מחוץ לסגל. מנגד, מאורסיו פוצ'טינו שיבץ את טנגי אנדומבלה בחוליית הקישור והארי קיין בחוד.


פתיחת המשחק על אדמת סין הייתה מעט מנומנמת, אך השדים האדומים הצליחו להשתלט על מרכז המגרש והכתיבו את הקצב במחצית הראשונה. לאחר שבעט לקורה כמה דקות לפני, אנתוני מרסיאל מצא את הרשת של התרנגולים בדקה ה-21, כשניצל טעות קריטית של פאולו גסאניגה, השוער המחליף. סגנית אלופת אירופה נראתה אנמית מאוד, והצדדים ירדו להפסקה ב-0:1 למנצ'סטר יונייטד.


המחצית השנייה הייתה סיפור אחר עבור הקבוצה מלונדון. פוטצ'ינו העלה את לוקאס מורה והונג מין סון מייד עם החזרה מההפסקה, חילופים שהשפיעו במידה ניכרצ על מהלך המשחק. גם סולשיאר ביצע חילופים רבים ושילב את מרכוס ראשפורד, נמניה מאטיץ' וג'סי לינגארד בדקה ה-65, הגיע השוויון: מורה הטעה את ההגנה של האדומים, ומצא את הרשת עם הרבה מזל. אקורד הסיום של המשחק הגיע מרגליי אנחל גומס בדקה ה-80. שחקן קבוצת המילואים של מנצ'סטר יונייטד ביצע דאבל-פס מבריק עם חואן מאטה וכבש בדיוק רב לרשת. 1:2 למנצ'סטר יונייטד בסיום.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי