ואלוורדה: "חייבים להשתפר", אינייסטה: "יהיה מוזר נגדם"

ארנסטו ואלוורדה, אנדרס אינייסטה, סרחיו בוסקטס
ארנסטו ואלוורדה, אנדרס אינייסטה, סרחיו בוסקטס | KAZUHIRO NOGI/AFP/Getty Images

מאמן ברצלונה לקראת ויסל קובה: "נהיה חייבים להיות יותר אפקטיביים בפעולה האחרונה. אסור לספוג ברגעים מכריעים". הקפטן לשעבר: "זו הקבוצה של חיי, יהיה מוזר לשחק נגדה". פיקה חש באי נוחות ברגלו ולא ישותף

(גודל טקסט)

ברצלונה תפגוש מחר (שבת, 11:50,  ישיר בספורט1) את ויסל קובה היפנית, במסגרת גביע ראקוטן. שיתוף הפעולה בין הקבוצות הוא אינו סוד, ומלבד הספונסר המשותף, ניתן למצוא היום בסגל של היפנים שלושה שחקנים שלבשו את החולצה של בארסה בעבר. מי שמשך את מירב תשומת הלב בימים האחרונים הוא אנדרס אינייסטה, שמשחק בקובה מזה שנה, אך תמיד יהיה מזוהה עם אלופת ספרד.

הקטלונים הפסידו 2:1 לצ'לסי במשחק ההכנה הראשון, שייזכר בעיקר בשל הופעות הבכורה של שלושת שחקני הרכש – אנטואן גריזמן, פרנקי דה יונג והשוער נטו. המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר לקראת המשחק השני: "אנחנו תמיד חייבים להשתפר. נהיה חייבים להיות יותר אפקטיביים מול השער, ולדאוג שלא נספוג שערים ברגעים קריטיים. מעל הכל, להתרכז במשחק ההתקפה". מי שלא ייקח חלק במפגש נגד האקסים אינייסטה, דויד וייה וסרג'י סאמפר הוא הבלם ג'רארד פיקה, שחש באי נוחות ברגלו השמאלית ויצפה מהצד. המאמן סיכם: "העובדה שאינייסטה, דוד וייה וסרג'י סאמפר משחקים כאן רק מראה על האיכות של היריבה ועל הקשר העמוק בינינו".

כאמור, מי שהיה בכותרות במהלך השבוע הוא האקס אינייסטה שאמר לקראת המפגש: "ברמה האישית, זה משחק מאוד מיוחד עבורי. זו תהיה חגיגה עבור כל יפן, ננסה לתרגל מספר דברים שיעזרו לנו למשחק הבא".

אינייסטה במדי ויסל קובה.
אינייסטה. "יהיה מוזר לשחק נגד ברצלונה" (Buddhika Weerasinghe/GettyImages)

אלוף העולם לשעבר וקבוצתו נמצאים בימים אלו בעיצומה של הליגה ביפן, אך לצערם הם רחוקים ארבע נקודות מהמקום שמוביל לליגת המשנה. "יהיה מוזר לשחק נגדם, ברצלונה זו הקבוצה של החיים שלי", אמר הספרדי והוסיף בחיוך, "אנסה לא להתבלבל ולמסור להם את הכדור".

מי שצפוי להיות שחקנה החדש של ויסל קובה וייתכן שיחתום רשמית עוד היום הוא הבלם הבלגי תומאס ורמאלן, כמובן גם הוא אקס ברצלונה לאחר שסיים את חוזהו בקבוצה ושוחרר בתום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי