צפו בתקציר: ריאל הפסידה לטוטנהאם, באיירן הביסה את פנרבחצ'ה

שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים | Alexandre Schneider/Getty Images

הארי קיין ניצל טעות חמורה של מרסלו בדקה ה-22 כדי לתת לתרנגולים ניצחון וכרטיס לגמר "גביע אאודי", שם יפגשו את הבווארים ששלושער של תומאס מולר נתן להם 1:6 מוחץ על הטורקים. דורטמונד ניצחה 1:4 את סנט גאלן

(גודל טקסט)

העונה בליגות האירופאיות מתקרבת, והקבוצות ממשיכות במשחקי ההכנה שלהן מסביב לגלובוס. הערב (שלישי) התחיל טורניר "גביע אאודי" באליאץ ארנה, ובחצי הגמר הראשון ניצחה טוטנהאם 0:1 את ריאל מדריד. בחצי הגמר השני הביסה באיירן מינכן 1:6 את פנרבחצ'ה. במשחק הכנה נוסף ניצחה דורטמונד 1:4 את סנט גאלן השוויצרית (לצפייה בתקציר לחצו כאן).

ריאל מדריד – טוטנהאם 1:0
עם הזאר ורודריגו בהרכב הפותח, הבלאנקוס שוב לא הציגו יכולת משכנעת בפתיחת המשחק, אך התרנגולים לא מיהרו לנצל את השליטה שלהם בכדור. אחרי דקות ראשונות של גישושים, הלחץ של טוטנהאם בחצי המגרש של היריבה השתלם עם טעות חמורה של מרסלו, שניסה למסור אחורה לנבאס אבל מצא את הארי קיין שהשתלט על הכדור וקבע 0:1. כנהוג, פוצ'טינו החליף את כל ה-11 שלו במחצית, והעלה בעיקר צעירים ושחקני הגנה על מנת לשמור על היתרון. זה עבד, כיוון ש-45 דקות לאחר מכן נשמעה שריקת הסיום והתרנגולים עלו לגמר.

באיירן מינכן – פנרבחצ'ה 1:6 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
על הבווארים עובר קיץ שקט למדי, והדבר משתקף במשחקי ההכנה שלהם. מאז ההפסד לארסנל בפתיחת גביע האלופות באיירן ניצחה שלושה מתוך שלושה משחקים ונראית נהדרת. הפתיחה לא רמזה על מה שעתיד לבוא, כאשר השער הראשון הגיע רק בדקה ה-22. טיאגו הכניס כדור נפלא ללבנדובסקי שהתחמק ממלכודת הנבדל ובתורו מסר לרנאטו סאנצ'ס, שגלגל מקרוב. בדקה ה-28 לאון גורצקה הגיע לכדור רוחב של קינגסלי קומאן וכבש את השני, ושלוש דקות לאחר מכן היה זה תומאס מולר שניצל טעות בהגנה כדי לקבוע 0:3.

תומאס מולר. שלושער מרשים (Adam Pretty/Gettyimages)
תומאס מולר. שלושער מרשים (Adam Pretty/Gettyimages)

קומאן (40) הוסיף שער לבישול שלו לאחר עוד חור ענק בהגנה הטורקית, ועוד לפני המחצית זה כבר היה 0:4 עם פנדל מוצלח של מולר. הגרמנים הוסיפו לחגוג, ובדקה ה-58 נשלח כדור עומק לכיוון מולר שהיה לבדו בחצי המגרש של פנרבחצ'ה. השוער הארון טקין יצא אליו, אך לא העריך נכון את המרחק והחלוץ הגרמני בעט מרחוק לשער הריק.

מקס קרוזה כבש שער כבוד לטורקים בדקה ה-64, שכמובן לא הספיק להם לניצחון והם יפגשו את ריאל לקרב על המקום השלישי. באיירן, לעומת זאת, תתמודד על הגביע נגד טוטנהאם והארי קיין בלתי ניתן לעצירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי