רונאלדו, מסי ואמבפה מועמדים לתואר שחקן השנה של פיפ"א

המועמדים לפרס השחקן של פיפא
המועמדים לפרס השחקן של פיפא | טוויטר, פיפא

המועמדים לתואר שחקן השנה ושחקנית השנה פורסמו. דה ליכט ודה יונג בפנים, גם סלאח וואן דייק. סיטי ללא נציג בעשירייה. גווארדיולה, קלופ, פוצ'טינו וטן האח מועמדים למאמן השנה

(גודל טקסט)
פיפ"א פרסה היום (רביעי) את רשמית המועמדים לפרס שחקן העונה ומאמן העונה בטקס פרסי "The Best" אשר ייערך במילאנו ב-23 בספטמבר. ברשימת המועמדים מופיעים המתמודדים הרגילים, ביניהם כריסטיאנו רונאלדו, קיליאן אמבפה וליונל מסי. לצידם נכנסו גם צעירי אייאקס בעונה שעברה, מתיאס דה ליכט ופרנקי דה יונג. 


אלופת אירופה, ליברפול, שלחה שלושה נציגים לרשימה: מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ו-וירג'יל ואן דייק. לאלופת אנגליה, מנצ'סטר סיטי, אין אף נציג ברשימה. לוקה מודריץ', הזוכה בפרס בעונה שעברה נותר מחוץ לעשירייה לאחר העונה הנוראית של ריאל מדריד.





במועמדים לפרס מאמן השנה, פפ גווארדיולה שזכה באליפות נוספת ממצ'סטר סיטי ויורגן קלופ שהניף ליגת האלופות עם ליברפול. אריק טן האח שעשה מסע בלתי נשכח עם אייאקס, מרסלו גז'ארדו מריבר פלייט ופיינליסט ליגת האלופות מאוריסיו פוצ'טינו נמצאים גם כן.


בנוסף לכך מופיעים לא פחות מחמישה מאמני נבחרות, אשר כוללים את ג'מאל בלמאדי שזכה עם אלג'יריה באליפות אפריקה, צ'יצ'י אלוף הקופה הטרי, ריקרדו גארקה שהעפיל לגמר הקופה עם נבחרת פרו, פרננדו סנטוס שרשם זכייה ראשונה עם פורטוגל בליגת האומות ומאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן.


זוהי השנה הרביעית בה הטקס מתקיים ונכון לשלוש השנים הראשונות, אף מאמן לא לקח את התואר יותר מפעם אחת. קאלודיו ראניירי (2016) זכה בפעם הראשונה לאחר עונת האליפות ההיסטורית של לסטר, זינדין זידאן (2017) שהפך למאמן הראשון שזכה פעמיים ברציפות בליגת האלופות כמאמן קיבל את התואר אחרי האיטלקי ובשנה שעברה (2018) זכה דידייה דאשן לאור זכייתה של צרפת בגביע העולמי ברוסיה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי